Apple se fokusira na digitalne kampanje

Apple je do sada uvijek uspijevao da poveća prodaju svojih uređaja pokretanjem pametnih reklama koje bi uspjele da namame mase potrošača.

Od nedavno njihova politika oglašavanja se promijenila. U Appleu pokušavaju da smanje smanje troškove pa su odlučili da usmjere svoju globalnu marektinšku strategiju malo drugačije.

Apple će restruktuirati odnose sa dugogodišnjim marketing partnerom “TBWA\Media Arts Lab”, kako bi se više fokusirali na digitalne i kampanje koje će biti specifične za pojedine regione, a manje na prevođenje brend kampanja velikog obima za svjetsko tržište.

Primjer ovakvih reklama je “Meu Bloco na Rua” regionalna kampanja inspirisana Karnevalom u Brazilu, koja je pokrenuta kako bi promovisala iPhone 7 Plus telefon u toj zemlji.

Što se tiče Apple-ove digitalne marketinške strategije, na njihovom YouTube nalogu se može vidjeti mnogo videa od 15 sekundi, koji su napravljeni tako da se pojave na društvenim mrežama, a ne na tradicionalnim medijima.

Komentari