Facebook kao LinkedIN dodao oglase za posao

Facebook je predstavio nove funkcije koje omogućavaju onima koji traže posao da se povežu sa poslodavcima bez potrebe napuštanja platforme ili odlaska na neku drugi kao što je LinkedIN, npr.

Ažuriranje omogućava poslodavcima da postave konkurs za posao na isti način na koji bi obično ažurirali status.

Pored povezivanja, dijeljenja, i / ili komentarisanja, korisnici dobijaju mogućnost da se prijave za poziciju pomoću dugmeta “Prijavi se odmah” (Apply now). Brzi klik omogućava zainteresovani da popune i podnesu prijavu koristiteći Facebook Messenger.

Dodatak na stranici je tab „Poslovi“ koji omogućava zainteresovanim stranama da vide zbirni spisak svih otvorenih pozicija u firmi – pod pretpostavkom da su ih postavili na Facebook.

Funkcija izgleda kao dobitna kombinacija i za Facebook i za one koji traže posao, piše The Next Web. Osim dodatnog unovčavanje potencijala, Facebook sada ima pik da postane pomalo kao LinkedIn.

LinkedIn, s druge strane, ne može biti previše oduševljen sa vijestima; najveći dio prihoda mu dolazi upravo od ovih oglasa za posao.

Ova funkcija je dostupna od danas za SAD i Kanadu.

Komentari