Facebook se bori da se svjetla ne ugase

Facebook je jedna od onih kompanija koja ima povećan promet otkako svjedočimo pandemiji koronavirusa i izolaciji u kojoj se nalazi oko dvije milijarde ljudi širom svijeta. Naravno, korištenje društvenih mreža u portfelju megakompanije Marka Zuckerberga poraslo je kao malo kad u prošlosti.

Samo se Facebook aplikacija koristi dvostruko više nego prije nekoliko sedmica, posebno za obavljanje poziva, Poruke se šalju također više nego ikad, u prosjeku je riječ o povećanju od 50 posto. Ali, u Italiji je situacija bitno drugačija – porast je čak hiljadu posto!

Gladni informacija, ljudi pretražuju vijesti više nego ikad i opterećenje za najveću društvenu mrežu na svijetu, te sve one koje su u njenoj ponudi, veće je nego ikad. Zato, umjesto da slave te brojke, čelni ljudi kompanije trude se da održe sistem u životu pa zapravo jedino to i rade.

“Pokušavamo imati upaljena svjetla”, slikovit je bio osnivač i prvi čovjek Facebooka Mark Zuckerberg.

I iskren jer upravo o tome se radi. Ruše se rekordi, ali to je manje bitno od činjenice da bi ljudi bez Facebooka ostali “u mraku”. Ne doslovno, našle bi se konkurentske platforme, no nijedna ne nudi sve na jednom mjestu, nijedna ne povezuje nikad razdvojenije ljude toliko kvalitetno i jednostavno. Zato je bitno ostati “na životu”.

Nije ni to sve. Facebook se suočava s problemom rada na daljinu, njegovih 45.000 zaposlenih tako obavlja posao koji se prije u velikoj većini obavljao iz kancelarija. To dodatno opterećuje sistem. Kao što ga opterećuje i činjenica da se ulaže više napora u zaštitu podataka, koji s privatnih mreža lakše “procure” gdje ne bi trebali.

Naravno, nije ni to sve… Facebook se trudi ukloniti i detektovati sve lažne vijesti koje se tiču koronavirusa, ali i svih drugih tema u svijetu ili pojedinim zemljama. Dakle, radi se na “sto strana”, opterećenje je nikad veće, ali i važnost Facebooka. Velika je to prilika da se vrati podosta izgubljeno povjerenje korisnika…

Izvor: ictbusiness.info

Komentari