Giphy skupio 72 miliona dolara

giphy platforma finansiranje

Giphy, pretraživač i platforma za GIF-ove nastala u Njujorku, skupila je 72 miliona dolara na događaju koji je vodio Draper Fisher Jurventson sa Institutional Venture Partners and China Media Capital.

To je Giphy dovelo do finansija od 151 milion dolara, kako navodi Crunchbase, sa vrijednošću procijenjenoj od strane WSJ na 600 miliona dolara.

Giphy je započeo kao dio Hacker-in-Residence programa sa ciljem da napravi GIF-ove koji su pogodni za pretraživanje i šerovanje. Od tada je platforma prerasla u ogromnu oazu GIF produkata, uključujući konvertor videa u GIF format, GIF tastaturu imena Giphy Keys i portfolio alatki koje pomažu medijskim kompanijama da svoj sadržaj pretvore u GIF-ove.

Bez obzira na to, Giphy nije aktivirao monetizaciju, nego je umjesto toga ponudio svoje alatke i resurse izdavačima i medijskim kompanijama besplatno. Na primjer, Giphy ima tim koji pomaže da se događaji poput Oscar ili Emmy nagrada pretvore u zbirku GIF-ova u realnom vremenu.

Oko 80% Giphy aktivnosti vezano je za GIF-ove sa TV-a, iz filmova ili onih koji uključuju poznate. To znači da Giphy nudi svoj servis besplatno kako bi proizvodio i dostavljao sadržaj bez ograničenja koja se tiču autorskih prava.

Takva razmjena se možda ne čini kao idealna za buduće izvore prihoda, ali CEO Giphy kompanije, Alex Chung, vidi u svemu veliki priliku u oglašavanju.

U septembru, na TC Disrupt SF, Chung je objasnio da slanje poruka na mobilnim telefonima tek treba da postane format sa oglašavanje, te da GIF-ovi tu mogu igrati veliku ulogu. Sigurno da možete zamisliti kako, prilikom prepiske sa prijateljima, brendovi ubacuju svoje proizvode tako da sve to izgleda normalno i prirodno.

Giphy takođe ima mogućnost da se monetizuje kao i Google Search kroz sponzorisane pretrage.

Ipak, za sada Giphy još uvijek neće pristupiti naplaćivanju servisa dok god broj korisnika raste, kao i broj investitora zainteresovanih za ulaganje.

Komentari