digital marketing konferencija konverzija popust

Jedna od rijetkih digital marketing konferencija na kojoj je isključiv fokus na kvalitetu i konkretnosti predavanja, te iskoristivosti stečenog znanja, „Konverzija“, održaće se 14. aprila u Banjoj Luci, po drugi put. U pitanju je konferencija koja će ove godine godini okupiti 20 afirmisanih regionalnih i svjetskih marketara spremnih da svoja znanja i iskustva stečena tokom godina rada u ovoj oblasti podijele sa svim učesnicima konferencije.

Među njima su dobro poznata imena poput Miroslava Varge (HR), Ivana Bildija (SRB), Adisa Pezerovića (AT), Ivane Petrović (SRB), Fabiana Rossbachera (DE), Patricka Dermaka (DE) i mnogih drugih koji će 14. aprila imati zajednički cilj – da učesnicima konferencije prenesu što više korisnih znanja.

Organizatori, agencije Grape i SEO.ba, podsjećaju da je broj ulaznica ograničen, a ukoliko želite da obezbijedite mjesto za sebe idealna je prilika da iskoristite popust od 13% koji je dostupan još samo 3 dana, odnosno do nedjelje, 1. aprila.

Cjelodnevna predavanja će obuhvatiti tri oblasti: SEO (optimizacija za pretraživače), Facebook i Google oglašavanje, i analitiku, koje se danas smatraju nužnim za sve one koji žele da unaprijede svoje poslovanje. Osim predavanja, prisutni će biti u prilici da učestvuju i u panel-diskusijama, ali i „Business Speed Dating”-u.

Nakon prve “Konverzije” održane u aprilu 2017. godine, ova konferencija zabilježena je u kalendarima mnogih stručnjaka kao događaj koji se nikako ne smije propustiti. Pridružite im se u bezrezervnom cjelodnevnom maratonu razmjene korisnih znanja sa čijom primjenom vaš posao možete višestruko unaprijediti.

Konferenciju “Konverzija” podržali su UniCredit Bank Banja Luka, AdCombo, Grad Banja Luka, Prointer, ClickGuard, Teleklik, Vitinka i Manja, te medijski pokrovitelji Banjaluka.net, Posao.ba i Business Magazine.

Ukoliko želite da saznate više o „Konverziji“, te njenom programu i predavačima, posjetite www.konverzija.org ili zvaničnu Facebook stranicu konferencije.

Komentari