Forsquare Analytics unaprijediće poslovanje malih i velikih radnji širom svijeta

Forsquare je nastao kao prva check-in društvena mreža, a iako su je mnogi smatrali potpuno nepotrebnom, kompanija je uvijek tvrdila kako iza čitavog koncepta postoji daleko dublja ideja.

S obzirom da Forsquare baza podataka obuhvata gotovo 100 miliona javnih mjesta, očito je da su analitika i podaci koje ova baza nosi sa sobom najveći aduti kada su dugoročni planovi kompanije u pitanju.

Tako je Foursquare nedavno predvidio pad posjeta u Chipotle restoranima za oko 29% nakon što je u meksičkom lancu otkrivena bakterija E. coli. Ne mnogo nakon toga zvanični podaci iz Chipotle-a za ovaj period pokazali su pad posjeta od tačno 30%, čime je Foursquare pokazao značaj podataka koji su skupljali tokom godina.

Iz kompanije su odlučili da odu korak dalje pa su nedavno predstavili veoma korisnu Forsquare Analytics platformu koja na osnovu podataka o popularnosti određenih lokacija širom svijeta, omogućava prodavnicama, restoranima te raznim drugim radnjama da predviđaju potencijal njihovih radnji ili uopšte niše u sklopu koje posluju. Platforma je podjednako dostupna i malim i velikim kompanijama.

Tako na primjer vlasnici poslova mogu da vide koliko su radnje iz branše kojom se bave popularne i posjećene, podatke grupisati na osnovu pola, godina, te odnosa novih i lojalnih mušterija, te svoje ponudu i usluge prilagoditi da zadovolje one grupacije od kojih imaju najviše koristi. Vlasnici poslova takođe mogu i da upoređuju svoje podatke sa podacima konkurentskih firmi.

Kako bi dobili bolji uvid u ono što Foursquare Analytics nudi, njihov CEO Jeff Glueck objavio je case study analizu za kompaniju T.J. Maxx gdje je detaljno objasnio mogućnosti ove platforme.

Podaci se prikupljaju iz Foursquare baze podataka koja je povezana sa više od 100.000 aplikacija uključujući i najpoznatije društvene mreže na svijetu, kao i anonimne podatke korisnika Swarm-a i Foursquare-a koji imaju aktivirano stalno shareovanje lokacije.

Prvi partneri koji su ujedno i testirali mogućnosti platforme bili su TGI Friday’s, Taco Bell, H&M i Equinox a platforma je sada dostupna svim radnjama i restoranima.

Komentari