Super Bowl je pokazao da opada popularnost hashtagova

Oglašivači ulažu mnogo vremena i para u reklama za Super Bowl, jedan od najpopularnijih i najgledanijih događaja u godini (finale američke NFL lige).

Takođe, kompanije uvijek razmišljaju o novim načinima kako da prvuku i zainteresuju potencijalne kupce i pogotovo kako da naprave uspješne strategije za to na društvenim mrežama

Kako izvještava Marketing Land, ove godine tokom Super Bowl-a hashtagovi su bili uključeni u samo 30 odsto reklama, u odnosu na 45 procenata prošle godine.

Izgleda da su oglašivači ove godine izabrali ULR kao alat za promociju – sadržavalo ih je 41 odsto reklama tokom glavnog sportskog događaja u SAD.

Ovo je prvi put da se URL koristio češće nego hashtag navodi Marketing Land. Na vrhuncu popularnosti hashtagovi su bili uključeni u 57 % Super Bowl reklama.

Najbolje reklame sa ovogodišnjeg Super Bowl-a pogledajte u nastavku:

Komentari