strani-jezici

Preko 1.000,000 ljudi se okrenulo ka tehnologiji kako bi poboljšali svoja lingvistička znanja i sposobnosti. Odlučili smo istražiti zašto se učenje jezika bazirano na aplikacijama, pokazalo kao jako popularan metod koji u mnogim slučajevima ima više prednosti nego tradicionalno učenje.

Facebook sada ima oko 1.6 billiona korisnika, što je srazmjerno jednoj četvrtini svjetske populacije. Ove brojke su još više zapanjujuće kad se uzme u obzir da od 7.2 ukupnog stanovništva na planeti, čak 3.3 billiona su povezani na internet. Prema tome, na Facebook-u je registrovano preko pola svjetske populacije povezane na internet.

Drugi internet gigant, Google, obrađuje oko 4 milijarde upita dnevno. Svaka dva dana proizvodi se ista količina informacija kao u periodu od početka civilizacije pa sve do 2003. – pet eksabajta.

Ovo su kompanije koje posluju u zadivljujućim razmjerama, a sve radi zadovoljavanja ljudskih potreba. Naime, zbog lakšeg pristupa informaciji i jednostavnije socijalne interakcije. To je formula za uspjeh: identifikovati ili stvoriti potrebu i pružiti proizvod ili uslugu koja ispunjava ovu potrebu.

face-google

U našem umreženom svijetu, to se može učiniti na globalnom nivou: preko Uber-a možete rentati automobil sa jedne na drugu stranu Atlantika, Airbnb može da osigura stan u Bombaju ili Buenos Airesu, a Foodora dostavlja hranu kako u Birminghamu, tako i u Berlinu.

No, šta se dešava kada se web kompanija fokusira na težnju, a ne na potrebu? Može li i na taj način da se ujedine hiljade ljudi sa svojom zajedničkom željom da se edukuju i napreduju u svom poslu?

Još 2007. godine, eksperti za jezik iz Babbel-a, izrazili su želju za bržim i efektnijim učenjem, te da mogućnost savlađivanja jezika bude dostupna što većem broju ljudi.

Nakon devet godina, sa 4 osnivača i skoro 400 entuzijastičnih ljubitelja jezika (lingvisti, profesori, poliglote i kreatori sadržaja), uspjeli su da osmisle kurseve za učenike 14 različitih stranih jezika sa 7 maternjih jezika, što predstavlja oko 98 kombinacija individualno prilagođenih tečajeva i to sve pomoću aplikacije!

Kako aplikacija za učenje jezika uopšte funkcionišu?

babbel-aplikacija

Brojke koje govore same za sebe: više od 1.000,000 ljudi izabralo je da savlada jezik uz Babbel, a što je najbolje – broj je u stalnom porastu. Ali, zašto su Babbel aplikacije toliko popularne? Donosimo 5 top razloga koje će vas uvjeriti u ono što tvrdimo!

1. Radni kolektiv

Od grupice zaluđenika jezicima koji su radili u potkrovlju u Kreuzberg četvrti Berlina, Babbel-ov tim je evoluirao u širok spektar stručnjaka, koji su ujedinjeni zajedničkim ciljem da stvore najbolje alate za učenje jezika.

Ovo će možda zvučati čudno, no Eric Schmidt (jedan od rukovodilaca) kaže kako tolika količina ambicioznosti, posjeduje nevjerovatnu silu privlačenja. Složićete se da je teško osnovati kolektiv koji će dobro funkcionisati, a da se postigne onih savršenih 98 kombinacija učenja koje kompanija nudi.

Zato, radnici su u uvjerenju da pomenuta sila, privlači prave ljude u njihovu firmu, te da je izbor prosto nepogrešiv. Bilo da je to italijanski lingvista, koji može kreirati kurs indonezijskog jezika ili grafički dizajner koji će osmisliti sav izgled aplikacije, njih spaja ih ista ljubav prema jezicima i to će im uvijek predstavljati ključ uspjeha.

Ovo je zaista nadarena kompanija, sa mnogo talenta i upornosti koje ulažu, stoga ne treba sumnjati u inovacije koje će tek da osmisle.

2. Proizvod i usluga

babbel-usluge

Učenje bazirano na aplikaciji, definitivno donosi sa sobom nekoliko prednosti. Pogodno je: u svakom trenutku imate svoj pametni telefon pored sebe, potpuno napunjen i sprema da vas vodi kroz lavirint modernog života. Od običnog svakodnevnog buđenja, preko iskazivanja emocija emoji stikerima, sve do savremenog savlađivanja jezičkih prepreka.

Osim toga, online stvaralaštvo ima tendenciju ka stalnom poboljšanju i napredovanju svojih karakteristika, s tim da je pomalo konfuzno da li se radi o usluzi ili pak samom proizvodu.

Takođe, pozitivno je što je napredak Babbel-ovih učenika mjerljiv, a obrazovanje je optimizovano, kako bi se osiguralo da se informacija prenosi što je efikasnije moguće.

Da, sva ta njemačka gramatika pomalo djeluje komplikovana, i da sve te francuske riječi ne izgledaju kako zvuče, ali baš tu uskače Babbel: ponosi se što komplikovano od sad postaje jednostavno.

3. Učenici

ucenje-stranih-jezika

Svaki od mnogobrojnih polaznika nekog od kursa, ima svoju priču, svoj razlog zašto želi da savlada određeni jezik. Kako ih Babbel često kontaktira, isplivale su na površinu neke zaista inspirativne priče.

Gianni je sa svoju 101 godinu vjerovatno najstariji učenik kursa. On je ljubitelj tehnologije, koji je dugo vremena koristio Skype da bi komunicirao sa svojom kćerkom u New York-u i ko voli da vježba naučeno sa dadiljom svoje unuke koja s njim rado razgovara na engleskom.

Cecillia je takođe Italijanka, ali mnogo godina živi u inostranstvu, te priča nekoliko stranih jezika. Sada, koristi Babbel da uči njemački zbog potencijalne selidbe u Berlin na nekoliko narednih godina.

Babbelonci iz čitavog svijeta, koji se još nazivaju i Babbeleri, sami sebi iz dana u dan postavljaju izazove i pomjeraju svoje granice da vide koliko mogu da postignu. Bilo to učenje turskog za samo sedam dana ili osnove kineskog, bitno je da su spremni da nadgrađuju svoje poznavanje stranih jezika.

4. Magazin babbel-magazin

Babbel magazin je osnovan prije 2 godine, sa ciljem promovisanja zabave, edukacijskih članaka i umjetničkih radova na temu jezičke kulture. Napisan je na šest različitih jezika: engleskom, francuskom, njemačkom, španskom, italijanskom i portugalskom; prosječna posjećenost dostiže nevjerovatan broj od 10 miliona ljudi svakog mjeseca.

Tim koji radi na editorijalu sačinjava trinaest ljudi iz osam različitih zemalja. Ako ovaj magazin predstavlja vašu šolju čaja, pravo vrijeme je da se registrujete na Babbel, kako bi dobijali sve novosti iz svijeta stranih jezika.

5. Budućnost

buducnost-i-ucenje

Umjetna inteligencija i virtuelna stvarnost.. Naučna fikcija brzo postaje realnost. Obrazovna industrija često zaostaje za ostalim industrijama, kao što su gaming i turizam, u usvajanju i razvoju novih digitalnih tehnologija.

Babbel to želi promijeniti – kroz inovacije učini da edukacija ide korak uz korak sa svim ostalim moderno primijenjim životnim poljima. Oni tvrde kako je vrijeme da se uči na potpuno savremen način, da se prate rastući trendovi, te primijenju znanja iz svijeta digitala.

Pridružite se fenomenalnom učenju jezika!

Komentari