Uber koriste poslovni ljudi

Nova studija je pokazala da je 6% od svih službenih putovanja u 2016. godini bilo sa Uber-om, čineći ovu mrežnu saobraćajnu kompaniju najčešćim troškom, u smislu transakcija, ako govorimo o poslovnim putovanjima.

Uber je tako prešišao Starbucks, koji ostaje najpopularniji trošak za hranu pri poslovim putovanjima.

Certify, provajder softvera za putovanja i troškove za preduzeća, je za ovu studiju analizirao 40 miliona troškova za 1 milion poslovnih putnika.

Ovi rezultati su podsjetnik na brz rast kompanija mrežnog saobraćaja i izazazov za budućnost tradicionalnih rent-a-car kompanija i taksija. I Uber i njegov konkurent Lift su zabilježili ogromne dobitke u 2015. godini, dok su taksiji i rent-a-car kompanije  zabilježili gubitke.

Vijest dolazi dan nakon što je Lift  objavio da se proširuje na više od 40 američkih gradova, i da će se otvoriti u još 100 do kraja godine.

Certify tvrdi da Uber i Lift nisu jedine ”sharing” kompanije koje su na dobitku. Od 2014. godine, broj Airbnb transakcija se udvostručava svake godine.

Dok je Uber najčešći trošak za transakcije, još uvijek je daleko od mjesta gdje se troši najviše dolara. Certify je utvrdio je da se najviše novca troši na avionske karte, potom hotele.

Komentari