vampyr ima ogromne zarade

Neka digne ruku onaj ko nije doživio egzistencijalnu krizu čekajući da likovi u Vampyru izgovore svoj tekst radi titlova koje iz nekoga razloga nemoguće preskočiti. Vampyr je bio jedna od ambicioznijih igara ove godine, no nemogućnošću da izvedbom potkrijepi velike riječi on se je u vrhuncu pokazao veoma nalik engleskoj reprezentaciji.

Usprkos zanimljivoj ideji, brojni bugovi, problemi u mehaničkom dijelu, i opširna traljavost doveli su do toga da igra na Metacriticu bude ocijenjena ocjenom od 72. Iako to samo po sebi nije loše, za ekipu koja iza sebe ima već dvije (relativno) velike igre – Remember Me i Life is Strange – to zasigurno nije dovoljno.

Utješna nagrada za Dontnod Entertainment stigla je ipak ovih dana u obliku salda na bankovnom računu – najnoviji podaci pokazali su da se je igra u razdoblju od nešto više od mjesec dana prodana u preko 450 000 primjeraka.

Za Dontnod je to itekako dobrodošla vijest – broj od pola miliona prodanih primjeraka oni su odredili kao granicu nakon koje će početi ostvarivati profit, a kao što se je pokazalo, do nje će stići vrlo brzo.

„Veoma smo ponosni jer je od trenutka kad se je pojavila na tržištu naša igra izazvala velik interes među igračima. Zahvaljujući našem statusu koproducenta, kojeg nismo imali prilikom izrade prošlih igara, ovom igrom ostvarit ćemo značajan financijski uspjeh”, napisao je Dontnodov glavni izvršni direktor Oskar Guilbert prije nego što se pohvalio podacima o količini prodanih primjeraka svoje nove igre.

Izvor: hcl.hr

Komentari