konferencija konverzija 2018 banja luka publika

Nevjerovatna energija, kvalitetne lekcije i uspostavljanje novih poslovnih kontakata obilježili su prethodni vikend u Banjoj Luci, kada se održala druga po redu digital marketing konferencija “Konverzija”.

Preko 200 učesnika iz BiH, Srbije, Hrvatske, Slovenije i Njemačke imalo je priliku da sluša 20 vrsnih predavača koji se dugi niz godina bave Google i Facebook oglašavanjem, Google analitikom i SEO oblašću, šta su i bile teme ovogodišnje konferencije.

Značaj konferencije je, osim brojnih kompanija i digitalaca, prepoznao i Grad Banja Luka, pa je tako gradonačelnik gospodin Igor Radojičić prisustvovao otvaranju i tim povodom održao kratki govor o značaju IT-a i planovima grada u ovom segmentu.

konverzija 2018 gradonacelnik igor radojicicKonferenciju je svojim keynote predavanjem otvorio prošlogodišnji najbolji predavač, Adis Pezerović, nakon kojeg je još 19 predavača u polučasovnim predavanjima predstavilo svoje tehnike rada, trikove i iskustva u datim oblastima.

Najveće oduševljenje izazvalo je predavanje Miroslava Varge, dobro poznatog imena u svijetu digitala, koje je bilo prožeto velikom količinom humora i kvalitetnih informacija, a zbog čega je proglašen i najboljim predavačem Konverzije 2018. Nakon njega najveću ocjenu je dobio Robert Petković, stručnjak za analitiku, a treće mjesto zauzela je jedna dama – Barbara Slade Jagodić, koja je pričala o značaju SEO copywriting-a.

Kako organizatori konferencije, agencije Grape i SEO.ba, ističu, “Konverzija” je ponovo ispunila očekivanja i još jednom potvrdila svoju glavnu odrednicu – nesebično dijeljenje znanja na prvom mjestu.

“Prezadovoljni smo konferencijom i naša očekivanja su ispunjena, iako smo imali težak zadatak da nakon prve godine, koja je standarde postavila visoko, događaj podignemo na još viši nivo. Naravno, uvijek može bolje i sigurni smo da će naredna godina donijeti brojne novitete”, rekao je Nemanja Krecelj, direktor agencije Grape.

konverzija 2018 predavaci i organizatoriOsim redovnih predavanja, konferenciju su obilježile i tri kvalitetne panel-diskusije, te Business Speed Dating koji na jedan zanimljiv način omogućava uspostavljanje poslovnih kontakata.

Sudeći po utiscima brojnih učesnika, ali i predavača koji su obišli niz ovakvih događaja u regionu, Banja Luka ima najbolju digital marketing konferenciju na našim prostorima.

Osim Grada Banjaluka, konferenciju su podržali i UniCredit Bank Banja Luka, AdCombo, Prointer, Teleklik, Manja, Vitinka, ClickGuard i Moka, te medijski pokrovitelji Banjaluka.net, Business Magazine i Posao.ba.

(banjaluka.net)

Komentari