Facebook placanje za videe

Facebook želi da počne plaćati izdavače, njuz kompanije i ostale kreatore za kreiranje produkcijskih videa, a sve u sklopu plana da pomogne plasiranje svojih reklama.

Novim poslovnim dogovorima Facebook bi zamijenio trenutni ugovor koji ima sa pablišerima koji kreiraju live video snimke.

Sve to bi trebalo da ohrabri autore da kreiraju producirane videe, ili video materijal na zahtjev – VOD (video on demand).

Facebook nudi izdavačima i autorima redovnu mjesečnu sumu novca u zamjenu za minimalnu količinu video produkcije svakog mjeseca. Video može biti kombinacija VOD-a i live snimka.

Video treba da bude dovoljno dugačak da bi Facebook u sredinu mogao da smjesti bar jednu reklamu. To znači da dužina treba da iznosi bar 90 sekundi, a šest minuta ako je u pitanju live video, objavio je Recode.

Facebook će većinu plaćanja pablišerima nadoknaditi baš od novca koji zaradi od pomenutih reklama u videu. Nakon što Facebook dobije novac dvije strane će podijeliti ostatak zarade od reklama – 55 procenata dobijaju autori videa, a 45 ide Facebooku.

Facebook je počeo testirati postavljanje reklama u sredini live videa prošle jeseni, a isto je učinjeno i sa produciranim videima ove godine.

 

 

 

 

Komentari