Facebook ce emitovati serije

Nakon uspjeha svoje Live opcije, Facebook je sada u potrazi za originalnim TV programima različitih žanrova koje planira da prikazuje i za koje bi platio pozamašnu sumu novca.

Prema izvještaju Wall Street Journala, Facebook je zainteresovan za originalni sadržaj i mnoštvo različitih žanrova, od sporta do nauke. Ostale kategorije uključuju pop kulturu, lifestyle, igrice i tinejdžerske teme, nedjeljne serije i šou emisije u trajanju od oko 30 minuta.

Facebook je spreman da dobro plati za sadržaj i može da ponudi prosječno najmanje šestocifreni iznos za scenario po epizodi.

U izvještaju se takođe ističe da Facebook ostaje daleko od onog što Amerikanci zovu ”hard news” (teške političke teme), nakon što je suočen sa kritikom de je tokom predsjedničke kampanje favorizovao “liberalni” sadržaj na svom news feed-u i nakon što je ugled mreže ukaljan poplavom lažnih vijesti.

Ovakva odluka nije iznenađenje posebno kada se uzme u obzir kako velike kompanije kao što je Netflix postižu uspjeh sa popularnim serijama.

Komentari