Burger King Google Home reklama

Poznati proizvođač brze hrane Burger King širom SAD emitovao je reklamu koja traje samo 15 sekundi – taman dovoljno da navuče gnjev polovine interneta na sebe.

Držeći jedan od sendviča, radnik Burger Kinga ispričao je kako u 15 sekundi nema dovoljno vremena da kaže šta je sve dio “sočnog Whopper burgera”. On tada izgovara “OK, Google, what is the Whopper burger?”.

Kako piše The Verge na taj način aktivirana je gomila Google Home uređaja, Android telefona i drugih uređaja na kojima je instalirana i aktivirana Google aplikacija s “OK, Google” frazom, a indirektno je natjerana i Wikipedia da zaključa sve podatke o tom burgeru.

Naime, “OK, Google” je komanda koja pokreće Google Assistant, Google Home ili nekog drugog Google asistenta, zasnovanog na vještačkoj inteligenciji, koji nakon upita daje tražene informacije ili u ovom slučaju Wikipedia stranicu o Whopper burgeru. “OK, Google” je dio Google aplikacije koja radi na telefonima, računarima, tabletima, Apple ili Windows pametnim uređajima.

Google Home je kućni uređaj, koji non-stop čeka “OK, Google” komandu i automatski počinje da traži odgovor zadatog upita, u ovom slučaju – čita Wikipedia stranicu o traženom burgeru, koja se u sekundi pretvorila u opštu šalu. Protivnici brze hrane, protivnici načina na koji Burger King priprema svoje obroke, internet šaljivdžije i oni koji su samo htjeli da iskoriste situaciju za svoje sitne pakosti izmjenili su Wikipedia Whopper burger stranicu, pa je Google Home čitao kako je sendvič napravljen od mesa pacova, sadrži otrove, nije zdrav itd.. U neslanu šalu su uvučeni Google i Wikipedia, koji u njenom kreiranju nisu ni učestvovali.

Reklama je emitovana na najvećim internet stranicama, na nacionalnim i najgledanijim televizijama širom SAD i dovela je do takvog haosa da je Google morao da povuče “OK, Google, what is the Whopper burger?” frazu iz memorije Home i Assistant servisa, a Wikipedia je prvo povukla, a onda vratila stranicu o spornom burgeru, ali ju je zaključala za izmjenu.

Takođe, izgleda da je šef marketinga Burger King kompanije i sam izmijenio Wikipedia stranicu, kako bi išla “na ruku” reklami, objavio je The Verge, ali ovo još uvijek nije potvrđeno.

Komentari