Proizvodi orijentisani na isticanje kamere sa poboljšanim premijum dizajnom pomogli su kineskom proizvođaču telefona ”Oppo” da u prošloj godini ostvari rast od 133 %!
Na taj način ”Oppo” je stigao do 4. pozicije na top listi proizvođača smartfona 2016. godine, dok je u Kini na prvom mjestu u posljednja dva kvartala.
Prema podacima “International Data Corporation” (IDC), “Oppo” je zauzeo 6,8 procenata globalnog tržišta smartfona prošle godine i imao je rast u četiri kvartala zaredom.
“2016. godine naša strategija je bila da budemo jednostavni i fokusirani – da isporučujemo uređaje premijum kvaliteta sa fenomenalnim kamerama”, rekao je potpredsjednik Oppo-a, Sky Li.
”Ovaj uspjeh je rezultat naše posvećenosti i osluškivanja želja naših korisnika , kako bismo im napravili uređaje koji su kompatibilni sa njihovim životnim stilom. U budućnosti ćemo uduplati takve napore”, dodao je Li.
”Oppo” se prošle godine fokusirao na dvije glavne linije proizvoda – seriju ”Selfie Expert” F i seriju ”R”.
U Indije je, na primjer, ”Oppo” bio prvi brend koji je lansirao telefone čije su karakteristike fokusirane na pravljenje ”selfija” iskoristivši trend da dosegne mlađe korisnike kojima je ”selfiranje” i snimanje sasvim uobičajena i prirodna navika i razonoda.
Taktika je očigledno bila uspješna, pogotovo na indijskom i kineskom tržištu, koje je ogromno.