Svojim skorašnjim reklamama za Surface, Microsoft je direktno targetirao korisnike Apple Mac uređaja, a čini se da će se to i isplatiti.
Softverski gigant tvrdi da je novembar bio ”najbolji mjesec ikad kada je prodaja Surface-a u pitanju”, zahvaljujući i dobroj prodaji Surface Pro 4 tokom “Crnog petka.” Microsoft još uvijek nije objavio cifre, ali kažu da ”više ljudi prelazi sa Mac-a na Surface nego ikad ranije.”
U saopštenju Microsoft navodi ”razočarenje u novi MacBook Pro” i hvali svoj trade-in program – “staro za novo”, otprilike; za korišten MacBook daju nov Surface.
Ni ovde ne spominju konkretne cifre, ali tvrde ”da je program dao bolje rezultate nego ikad ranije.”
Pored prodaje, Microsoft je proširio i dostupnost za novi Surface Book. Najmoćnija verzija sada je dostupna u Australiji i Novom Zelandu, a stići će i u Austriju, Kinu, Francusku, Njemačku, Hong Kong, Japan, Švajcarsku u Ujedinjeno Kraljevstvo, ranije naredne godine.
Microsoft nije objavio podatke za Surface Studio, ili bilo kakvu vijest o tome kada će all-in-one PC biti dostupan van Sjedinjenih Država.
Pročitajte kakav je novi MacBook Pro u poređenju sa Microsoft Surface Book i7.