Apple je upravo najavio da će po prvi put poslije 15 godina redizajnirati svoje glavne prodavnice.
Nakon redizajna pored konferencijskih i sala za sastanke, radnje će imati i stabla drveća kao i nove video ekrane. Takođe se očekuje da Genius Bar bude preimenovan u Genius Grove.
Promjene su slične onima koje je Apple implementirao u svojoj Union Square Park prodavnici u San Francisku prošle godine. Ideja je da se ovi prostori transformišu iz prodavnica u neku vrstu gradskih trgova.
Apple želi da vlasnici startapa i malih kompanija dođu u prodavnice i koriste konferencijske prostore kako bi dobili savjete od developera i preduzetnika. Čak i ekipa koja stoji iza Genius Grove će ponuditi pomoć, mnogo više od pukog rješavanja problema vezanih za proizvode, jer će njihove vještine sada uključivati i muziku i fotografiju.
Apple će nuditi obrazovne sesije u gotovo svim svojim prodavnicama kojih ima 500. One će biti brendirane kao Today at Apple i počeće sljedećeg mjeseca.