Jedan od giganata cloud computinga, kompanija Salesforce kupuje aplikaciju Slack, koja se profilisala kao jedna od najpopularnijih aplikakcija specijalizovanih za internu komunikaciju i organizaciju u kompanijama.
Salesforce će akcionarima Slack-a isplatiti 26.79 milijardi dolara u kešu, te 0.0776 akcija Salesforce-a za svaku akciju Slack-a, što ukupnu vrijednost ove prodaje dovodi do 27.7 milijardi dolara.
Marc Benioff, CEO Salesforce-a, rekao je da je ekipa iza Slack-a napravila jednu od najkvalitetnijih i najomiljenijih aplikacija za kompanije ikad, sa veoma velikim i razvijenim ekosistemom.
„Mi i Slack smo savršena kombinacija. Zajedno imamo priliku da stvorimo novu budućnost korporativnog software-a i oblikujemo način na koji funkcionišu kompanije čiji je posao digitalnog karaktera“, rekao je Benioff.
Stewart Butterfield, CEO Slack-a, takođe je izrazio veliko zadovoljstvo, naročito činjenicom da je upravo Salesforce kompanija koja je odlučila da kupi Slack.
„Salesforce je kompanija koja je započela cloud revoluciju i evo danas, dvije decenije kasnije, imamo priliku koristiti njihovu infrastrukturu kako bi unaprijedili ono što mi radimo. Mislim da su prilike koje se stvaraju iz spajanja ove dvije kompanije ogromne. S obzirom da danas software postaje ključan za funkcionisanje kompanija, vjerujemo da će Slack s ovim dobiti mogućnost dodatnog unaprjeđenja i fleksibilnosti“, rekao je Butterfield.
Aplikacija Slack se od 2009. godine, kada se pojavila na tržištu kao gaming startup, razvila u izuzetno uspješan productivity alat za kompanije, koji osim interne komunikacije nudi funkcionalnosti kao što su video sastanci, file hosting, IT administraciju te brojne druge korporativne funkcionalnosti.