
Prodaja telefona nije glavni biznis model kompanije Xiaomi, osim ako će kasnije ta prodaja pospješiti korištenje ostalih usluga i proizvoda, rekao je nedavno potpredsjednik kompanije Xiaomi, Hugo Barra, u intervjuu Rojtersu.
Komentarišući pad prodaje smartfona u Kini, objasnio je da taj pad neće imati uticaja na dugoročan rast profita kompanije.
Barra je objasnio da Xiaomi ”može prodati i 10 milijardi smartfona, a da kompanija neće ostvariti kratkoročne profite od tog, jer Xiaomi praktično daje svoje smartfone bez da išta zaradi na njima i ultimativno računa na postizanje prihoda tokom više godina, radije, nego da ostvari maržu odmah.”
Xiaomi se fokusira na druge kategorije, pametne kućne uređaje, softver i servise. Prodaja smartfona pala je za 12 procenata prošle godine, a statistika sugeriše da će u Kini pasti za 45 posto.
Xiaomi se vjerovatno nada da drugi uređaji i ukupna baza prodaje mogu iznijeti teret uprkos nivou prodaje smartfona – na tržištu gdje vlada ogromna konkurencija i veliki broj sličnih uređaja.