Koliko pregleda treba da zaradim na YouTubeu

Prije pet godina YouTube je svoj partnerski program učinio dostupnim za sve korisnike.

Ovo je stvarno bila velika stvar: značilo je da se bilo ko može prijaviti, početi uploadovati video sadržaj i odmah zarađivati novac. Ovakav model pomogao je YouTube-u da postane najveća video platforma ali je doveo i do nekih problema.

Pojedinci su kreirali naloge na koje su postavljali sadržaj čiji u vlasnici drugi ljudi, ponekad i veliki filmski studiji ili šoubiz kompanije, a ponekad neki drugi YouTube autori.

U naporu da to spriječi YouTube je najavio promjenu svog partnerskog programa. Od sada kreatori sadržaja neće moći uključiti monetizaciju dok ne dosegnu 10.000 ”lifetime” pregleda na svom kanalu. U YouTubeu vjeruju da će im ovakav pristup omogućiti da steknu dovoljno informacija da li je neki kanal legitiman ili nije.

”Za nekoliko nedjelja ćemo dodati novi review proces za autore koji se prijave da budu dio YouTube Partner programa. Nakon što autor dostigne 10 hiljada lifetime pregleda na svom kanalu, pregledaćemo aktivnost, a ako sve izgleda OK dodaćemo kanal u Partners Program i početi sa reklamama,” napisao je Ariel Bardin, potpredsjednik YouTubea u blogu koji je najavio ovu promjenu.

Ova promjena ne mijenja drastično način na koji se može zaraditi novac na YouTube-u, samo ćemo se morati malo više potruditi.

 

Komentari