YouTube ove godine planira proizvodnju originalnog sadržaja, čime će privući nove reklame.
Kompanija je ovu informaciju objavila tokom NewFronts konferencije u Njujorku. Emisije će biti besplatne za pregled i neće biti u sklopu YouTube Red pretplate.
YouTube pomoću njih planira da se pozicionira u smjeru premijum sadržaja, kao što to čine Netflix, Hulu i Amazon i da privuče premijum reklamne kompanije.
S tim u vezi YouTube je potpisao ugovore sa popularnim komičarima Kevinom Hartom i Ellen DeGeneres, koji će biti prvi zabavljači visokog profila na servisu. Katy Perry i Demi Lovato su takođe najavile novi “behind-the-scene” sadržaj koji će snimati za YouTube, dok je TV i radio lice Ryan Seacrest najavio da će biti producent novog muzičkog takmičenja “Best.Cover.Ever”, koje će debitovati kasnije ove godine.
Kako navodi Bloomberg, YouTube će investirati stotine miliona dolara tokom narednih godinu dana, kako bi proizveo preko 40 originalnih emisija ali i dodatno unaprijedio svoj YouTube Red servis.