Online kupovina

Kinezi imaju naviku da kupuju online više nego stanovnici bilo koje druge zemlje, prema podacima istraživanja “International Post Corporation”, sa sjedištem u Briselu.

U godišnjoj studiji koja je vršena na uzorku od 24.000 ljudi na 26 tržišta od Sjeverne Amerike, Azijsko-pacifičkog regiona i Evrope, IPC je otkrio da 36 procenata državljana Kine kupovinu sa online sajtove vrši najmanje jednom sedmično.

Takođe, Kina je najpopularnije tržište sa kojeg kupuju online kupci iz drugih dijelova svijeta – 26 odsto svih kupovina i naruždbi je iz Kine, slijede SAD sa 16 procenata, Njemačka sa 15 i Ujedinjeno Kraljevstvo sa 15.

Naružbe iz Kine popularnije su među mlađom populacijom i ženama, dok narudžbe iz Njemačke najčešće konzumiraju muškarci i starija populacija.

Online trgovine kao što su “Amazon.com Inc”, “eBay” i “Alibaba Group Holdings Ltd” su najposjećenije lokacije za online kupovinu za sve kupce iz svih zemalja i preko njih se ostvaruju dvije trećine svih kupovina.

Kina je najomoljenije tržište za Evropljane uopšteno. Međutim, državljani Luksemburga, Belgije, Austrije i Švajcarske najčešće kupuju iz komšijskih zemalja.

SAD i Kina su glavni marketi za kupce iz azijsko-pacifičkog regiona i Kanade.

Komentari