Brand Finance je nedavno objavio svoj godišnji izvještaj u kojem su rangirane najveće svjetske kompanije na osnovu vrijednosti njihovog brenda. Izvještaj Brand Finance Global 500 2020 mjeri vrijednost brenda na osnovu neto dobiti koju je vlasnik postigao licenciranjem svog brenda na otvorenom tržištu. Donosimo vam listu 30 najvrjednijih brendova u svijetu tehnologije.
30. Baidu
Baidu je 207. na spisku najvrijednijih brendova prema “Brand Finance” spisku.
29. HP
HP je 203. na spisku najvrijednijih brendova prema “Brand Finance” spisku.
28. Adobe
Adobe je 195. na spisku najvrijednijih brendova prema “Brand Finance” spisku.
27. Canon
Canon je 194. na spisku najvrijednijih brendova prema “Brand Finance” spisku.
26. Nokia
Nokia je 182. na spisku najvrijednijih brendova prema “Brand Finance” spisku.
25. Salesforce
Salesforce je 177. na spisku najvrijednijih brendova prema “Brand Finance” spisku.
24. Panasonic
Panasonic je 159. na spisku najvrijednijih brendova prema “Brand Finance” spisku.
23. Tesla
Tesla je 147. na spisku najvrijednijih brendova prema “Brand Finance” spisku.
22. Sony
Sony je 143. na spisku najvrijednijih brendova prema “Brand Finance” spisku.
21. PayPal
PayPal je 115. na spisku najvrijednijih brendova prema “Brand Finance” spisku.
20. Hitachi
Hitachi je 129. na spisku najvrijednijih brendova prema “Brand Finance” spisku.
19. Softbank
SoftBank je 112. na spisku najvrijednijih brendova prema “Brand Finance” spisku.
18. SAP
SAP je 108. na spisku najvrijednijih brendova prema “Brand Finance” spisku.
17. LG
LG je 102. na spisku najvrijednijih brendova prema “Brand Finance” spisku.
16. Dell
Prema “Brand Finance” parametrima, Ukupna vrijednost ovog brenda je 17,6 milijardi dolara.
15. Vodafone
Prema “Brand Finance” parametrima, Ukupna vrijednost ovog brenda je 19,12 milijardi dolara.
14. Cisco
Prema “Brand Finance” parametrima, Ukupna vrijednost ovog brenda je 23,32 milijarde dolara.
13. Oralce
Prema “Brand Finance” parametrima, Ukupna vrijednost ovog brenda je 23,59 milijardi dolara.
12. Intel
Prema “Brand Finance” parametrima, Ukupna vrijednost ovog brenda je 25,51 milijarda dolara.
11. Instagram
Prema “Brand Finance” parametrima, Ukupna vrijednost ovog brenda je 26,44 milijarde dolara.
10. IBM
Prema “Brand Finance” parametrima, Ukupna vrijednost ovog brenda je 33,36 milijardi dolara.
9. YouTube
Prema “Brand Finance” parametrima, Ukupna vrijednost ovog brenda je 37,85 milijardi dolara.
8. WeChat
Prema “Brand Finance” parametrima, Ukupna vrijednost ovog brenda je 54,15 milijardi dolara.
7. Huawei
Prema “Brand Finance” parametrima, Ukupna vrijednost ovog brenda je 65,1 milijarda dolara.
6. Facebook
Prema “Brand Finance” parametrima, Ukupna vrijednost ovog brenda je 79,8 milijardi dolara.
5. Samsung
Prema “Brand Finance” parametrima, Ukupna vrijednost ovog brenda je 94,5 milijardi dolara.
4. Microsoft
Prema “Brand Finance” parametrima, Ukupna vrijednost ovog brenda je 117,1 milijarda dolara.
3. Apple
Prema “Brand Finance” parametrima, Ukupna vrijednost ovog brenda je 140,52 milijarde dolara.
2. Google
Prema “Brand Finance” parametrima, Ukupna vrijednost ovog brenda je 159,72 milijarde dolara.
1. Amazon
Prema “Brand Finance” parametrima, Ukupna vrijednost ovog brenda je 220,8 milijardi dolara.