
Brand Finance je nedavno objavio svoj godišnji izvještaj u kojem su rangirane najveće svjetske kompanije na osnovu vrijednosti njihovog brenda. Izvještaj Brand Finance Global 500 2020 mjeri vrijednost brenda na osnovu neto dobiti koju je vlasnik postigao licenciranjem svog brenda na otvorenom tržištu. Donosimo vam listu 30 najvrjednijih brendova u svijetu tehnologije.
30. Baidu

Baidu je 207. na spisku najvrijednijih brendova prema “Brand Finance” spisku.
29. HP

HP je 203. na spisku najvrijednijih brendova prema “Brand Finance” spisku.
28. Adobe

Adobe je 195. na spisku najvrijednijih brendova prema “Brand Finance” spisku.
27. Canon

Canon je 194. na spisku najvrijednijih brendova prema “Brand Finance” spisku.
26. Nokia
Nokia je 182. na spisku najvrijednijih brendova prema “Brand Finance” spisku.
25. Salesforce

Salesforce je 177. na spisku najvrijednijih brendova prema “Brand Finance” spisku.
24. Panasonic

Panasonic je 159. na spisku najvrijednijih brendova prema “Brand Finance” spisku.
23. Tesla

Tesla je 147. na spisku najvrijednijih brendova prema “Brand Finance” spisku.
22. Sony

Sony je 143. na spisku najvrijednijih brendova prema “Brand Finance” spisku.
21. PayPal

PayPal je 115. na spisku najvrijednijih brendova prema “Brand Finance” spisku.
20. Hitachi

Hitachi je 129. na spisku najvrijednijih brendova prema “Brand Finance” spisku.
19. Softbank

SoftBank je 112. na spisku najvrijednijih brendova prema “Brand Finance” spisku.
18. SAP

SAP je 108. na spisku najvrijednijih brendova prema “Brand Finance” spisku.
17. LG

LG je 102. na spisku najvrijednijih brendova prema “Brand Finance” spisku.
16. Dell

Prema “Brand Finance” parametrima, Ukupna vrijednost ovog brenda je 17,6 milijardi dolara.
15. Vodafone

Prema “Brand Finance” parametrima, Ukupna vrijednost ovog brenda je 19,12 milijardi dolara.
14. Cisco

Prema “Brand Finance” parametrima, Ukupna vrijednost ovog brenda je 23,32 milijarde dolara.
13. Oralce

Prema “Brand Finance” parametrima, Ukupna vrijednost ovog brenda je 23,59 milijardi dolara.
12. Intel

Prema “Brand Finance” parametrima, Ukupna vrijednost ovog brenda je 25,51 milijarda dolara.
11. Instagram

Prema “Brand Finance” parametrima, Ukupna vrijednost ovog brenda je 26,44 milijarde dolara.
10. IBM

Prema “Brand Finance” parametrima, Ukupna vrijednost ovog brenda je 33,36 milijardi dolara.
9. YouTube

Prema “Brand Finance” parametrima, Ukupna vrijednost ovog brenda je 37,85 milijardi dolara.
8. WeChat

Prema “Brand Finance” parametrima, Ukupna vrijednost ovog brenda je 54,15 milijardi dolara.
7. Huawei

Prema “Brand Finance” parametrima, Ukupna vrijednost ovog brenda je 65,1 milijarda dolara.
6. Facebook
Prema “Brand Finance” parametrima, Ukupna vrijednost ovog brenda je 79,8 milijardi dolara.
5. Samsung

Prema “Brand Finance” parametrima, Ukupna vrijednost ovog brenda je 94,5 milijardi dolara.
4. Microsoft

Prema “Brand Finance” parametrima, Ukupna vrijednost ovog brenda je 117,1 milijarda dolara.
3. Apple

Prema “Brand Finance” parametrima, Ukupna vrijednost ovog brenda je 140,52 milijarde dolara.
2. Google

Prema “Brand Finance” parametrima, Ukupna vrijednost ovog brenda je 159,72 milijarde dolara.
1. Amazon

Prema “Brand Finance” parametrima, Ukupna vrijednost ovog brenda je 220,8 milijardi dolara.













