Facebook je kupio startap kompaniju FacioMetriks koja je razvila softver za prepoznavanje crta lica, a koja je nastala pod okriljem pitsburškog Univerziteta Karnegi Melon, prenose svjetske agencije.
Detalje sporazuma nisu objelodanili ni Facebook ni FacioMetriks.
Ova mlada kompanija se bavi razvojem vještačke inteligencije i razvila je softver nazvan IntraFace, koji može da se učita na mobilne telefone omogućavajući korisnicima da u realnom vremenu analiziraju slike ljudskih lica.
Facebook, navodno, planira da tu tehnologiju upotrebi za kreiranje foto i video efekata, kako bi konkurisali Snapchatu iako se svima čini da njema primjena može biti mnogo moćnija.
Generalni direktor FacioMetriksa, Fernando De la Tore, rekao je da se njihova tehnologija može primjeniti u nizu aplikacija, uključujuci one fokusirane na animaciju, mjerenje ljudskih reakcija i virtuelnu stvarnost.
Iz Facebooka kažu da pomenuti softver može da se koristi za praćenje emocija medicinskih bolesnika ili za procjenu reakcije publike na izlaganje javnog govornika, pa čak i za detektovanje pospanosti kod vozača.
“Komunikacija među ljudima neprekidno se mijenja, a stvari poput maski i ostalih efekata omogućavaju im kreativno i zabavno izražavanje,” kažu u Facebooku pokušavajući da objasne da je cijela stvar urađena tek zabave radi:
“FacioMetriks tim će pomoći da se fotografijama i video zapisima doda više zabavnih efekata i da razmjena iskustava na Facebooku postane još zanimljivija.”