Podaci “Consumer Technology Association” u SAD otkrivaju da je za 60 odsto Amerikanaca smartfon postao vitalni dio procesa kupovine dobara i usluga.
”Svaki korak na putu do kupovine sada je dramatično promijenjen zahvaljujući primjeni smartfona,” rekao je Steve Koenig, direktor u CTA.
Istraživanje je pokazalo da 90 odsto vlasnika smartfona ima pristup bar jednom ”digitalnom kuponu”, koji služi za popuste ili rasprodaje, ali da korisnici i dalje preferiraju pretragu e-tržišta preko veb sajtova, radije nego preko aplikacije i da i dalje vole da finalnu kupovinu obave u ”stvarnom svijetu” nego u online prodavnici.
Mobilni uređaji su sada neophodni za istraživanje o proizvodu za koji ste zainteresovani, a 29% potrošača kaže da će učiniti dodatno online pretraživanje putem svojih telefona, dok se nalaze u trgovini.
Zanimljivo je i da kada se radi o online kupovini proizvoda, potrošači više vole kompanije koje isključivo posluju online, kao što je Amazon, zbog jednostavnosti procedura.
Prema podacima sajta Statista.com, s početka 2017. godine oko 2,6 milijardi ljudi koristi pametne telefone što je trećina svjetske populacije.
Istraživači smatraju da se kupci samo prilagođavaju vremenu u kojem, zbog gotovo neprekidne konekcije, imamo pristup svim informacijama koje nas zanimaju.