Iako su prepaid korisnicima m:tel mreže do sada bile dostupne razne metode dopune računa, nedavno je pokrenut još jedan servis, a ovog puta u pitanju je online dopuna direktno na sajtu kompanije m:tel. Cilj servisa je jasan, da se korisnicima omogući još brži i još lakši način dopune.  

Sudeći po iskustvima korisnika, ovakav korak je i u potpunosti opravdan. Uz nove tehnologije koje su se konačno udomaćile i na našim prostorima, mijenjaju se i navike potrošača, pa tako čak i prosječan korisnik savremenih tehnologija sve češće koristi mogućnost online plaćanja karticom za razne vrste robe i usluga, a sve s ciljem uštede vremena.

Razgovarali smo sa nekoliko korisnika servisa, koji su ovom prilikom istakli da su zadovoljni jednostavnošću i brzom online dopune.

“Dešavalo mi se u par situacija da mi zatreba telefon kasno uveče, i tek kada pokušam pozvati nekoga shvatim da nemam dovoljan iznos na računu. Naljutim se sama na sebe što sam bila neodgovorna i nisam na vrijeme dopunila, pa moram izaći do najbližeg dragstora ili benzinske pumpe. Kako već odavno koristim karticu za plaćanje online, online dopuna broja za mene je pun pogodak, tako da sada i kad se desi da mi nestane na računu, odmah sebi dopunim karticom i nema problema”, objasnila je Banjalučanka Aleksandra Kondić.

Telefoniranje

Najveća prednost online servisa je što korisnici mogu dopuniti račun u bilo koje doba dana i noći, gdje god da se nalaze. Sve što je potrebno je da imaju Visa, MasterCard ili Maestro platnu karticu bilo koje banke, te internet konekciju kako bi pristupili stranici za dopunu računa.

“Na Facebook-u sam vidio da se račun može dopuniti online, i iako ja lično koristim pretplatu sjetio sam se da roditelji dopunjavaju račun, pa sam iskoristio priliku da isprobam servis i pošaljem im dopune. Upiše se nekoliko podataka, broj, iznos, informacije s kartice, i dopuna stiže za minut. Brzo, jednostavno, a koliko sam provjerio – i sigurno. Odmah mi je stiglo i obavještenje o uspješnoj transakciji”, ispričao je Boris Jakovljević.

Pored jednostavnosti i brzine, važna odlika novog servisa za online dopunu je sigurnost garantovan sistemom Nove banke preko kojeg se odvija cijeli proces. Važno je i napomenuti da prilikom korištenja servisa nema dodatnih troškova, niti bilo kakvih provizija.

Za više informacija o novoj opciji kompanije m:tel, korisnici mogu pozvati korisnički servis na besplatan broj telefona 066101010.

Komentari