Prošle godine se pojavila vijest da Viber uvodi nenametljive i diskretne reklame u svoju aplikaciju, što su nedugo zatim i demantovali riječima da neće uvoditi nikakvu vrstu reklama u pozive i poruke.
Nešto se od tada promijenilo, jer su reklame stigle. U objašnjenju unutar same aplikacije stoji da će to biti samo određene vrste sadržaja, koji se odnose Viber proizvode, brendirane stikere, partnere i servise i proizvode trećih strana, koji su uvijek označeni sa Sponsored tagom.
Reklame se, kako piše u objašnjenju, biraju da predstavljaju najrelevantnije podatke za svakog korisnika, na osnovu aktivnosti na Viberu, podataka koje je korisnik dao Viberu i odnosa ka reklamnim partnerima. Ako ste uključili lokaciju na telefonu, to će takođe biti iskorišćeno za prikazivanje što relevantnijih reklama.
Reklame se pojavljuju nakon svakog obavljenog besplatnog poziva i nije ih moguće isključiti, ali je bitno napomenuiti da se personalizacija može deaktivirati, te ćete viđati generičke reklame umjesto personalizovanih.