Firma Canalys predstavila je rezultate novog istraživanja koje se bavi tržištem pametnih zvučnika. U Canalysu predviđaju kako će u cijelom svijetu do kraja godine biti 100 milijuna aktivnih pametnih zvučnika.
To je 2 i pol puta više u odnosu na broj pametnih zvučnika aktivnih tijekom prošle godine. Uz navedeno daju i predviđanje kako će do 2020. godine biti aktivno oko 225 milijuna pametnih zvučnika.
Što se tiče 2018. godine najveći uspjeh na tržištu trebala bi imati firma Amazon sa svojom linijom Echo zvučnika, koji će činiti 50% svih aktivnih pametnih zvučnika u ovoj godini. Na drugom mjestu se nalaze Google Home zvučnici s zastupljenošću od 30%, dok Appleovi HomePod pametni zvučnici drže zasad skromnih 4% udjela.
Što se tiče regionalne raspodjele zvučnika, većina odnosno 64% aktivnih pametnih zvučnika koristit će se u SAD-u, no već je vidljiv i značajan rast kineskog tržišta pametnih zvučnika koji sada ima udio od 10% na samom tržištu. Slijede Velika Britanija (8% udjela), Njemačka (6% udjela) i Južna Koreja (3% udjela).
Izvor: bug.hr