U naporu da dopre do milenijalske publike koja ubrzano bježi od tradicionalnih medijskih platformi, CNN je kupio aplikaciju Beme, jutjubera i internet zvijezde Kejsija Nejstata. Aplikacija služi za dijeljenje kratkih videa, a suma koju je CNN izdvojio nije objavljena.
Beme omogućava korisnicima da podijele kratke snimke kroz mobilnu aplikaciju. Za razliku od Vine-a, gdje video snimci zahtijevaju određen filmski talenat, Beme je daleko intimniji i predviđeno je da korisnici snimaju video kada približe svoje telefone grudima pa da to bude snimak iz perspektive prvog lica.
Beme ustvari snima i prenosi ono što vidite ispred sebe. Isto se može napraviti ako uređaj približimo nekoj drugoj površini ako ipak želimo da snimamo sami sebe.
Tako interesantan ugao, sa idejom drugačijom nego kod drugih video platformi, plus slava Kejsija Nejstata, značile su da je Beme uživala veliki uspjeh i ostvarila 1.2 miliona download-a. Mnogi od korisnika su obožavaoci Nejstatovog veoma popularnog YouTube kanala, gdje ima impresivan broj pratilaca.
CNN namjerava da ugasi Beme, ali u vrijeme dok je pisan ovaj tekst aplikacija je još uvijek online i dostupna je za download sa Apple App Store-a i Google Play store-a.
Nejstat i razvojni tim od 12 osoba preseliće se da rade na CNN gdje će raditi na projektima o kojima se još ništa ne zna. Prema Njujork Tajmsu, “Gospodin Nejstat se nada da će u njuz medije donijeti ideju o autentičnosti kako bi privukli mlađu publiku, većinom nezainteresovanu za kablovske tv mreže.”