Već se nekoliko puta događalo da proizvođači igara pozivaju igrače na bojkot platforme zvane G2A, čak do te mjere da im je draže ako igrači ilegalno skidaju njihove igre. Na žalost developera koji smatraju kako im preprodaja aktivacionih ključeva za igre šteti, ovo nije stara vijest nego se problem ponovno javio.
Nedavno se trgovina G2A počela promovisati u sklopu sponzorisanih objava iznad rezultata pretraga na Googleu. To je podiglo tlak proizvođačima igara, pogotovo onim nezavisnima, jer se sponzorisane objave koje vode na G2A korisnicima pojavljuju iznad/prije poveznica na kojem se neka igra može službeno kupiti, a da proizvođač od toga dobije zaradu.
G2A platforma preprodaje igre iz različitih izvora, a neki od tih izvora ponekad ne nabavljaju igre legalnim putem. Primjera radi, ključevi za aktivaciju igara kupuju se ukradenim kreditnim karticama, zbog čega tvorci igara od takvih transakcija ne dobiju niti feninga. Kako se ovdje radi o mutnim poslovima, developeri poručuju igračima da je piratizacija igara u tom slučaju za njih bezbolnija opcija nego kupovanje na G2A.
In the latest episode of Fuck G2A:
G2A has taken out sponsored ads on Google, which mean that when you search for our games, you get G2A popping up above our own links — and we make zero money on our games if people buy through the ads.
And when you try to turn their ads off… pic.twitter.com/hSiIkaOLle
— Mike Rose (@RaveofRavendale) June 29, 2019
Inače, tajming pojavljivanja sponzorisanih objava za G2A vjerovatno nije slučajan. U toku su ljetna sniženja na Steamu zbog čega G2A bilježi manji promet nego inače, s obzirom da su igre sniženih cijena na Steamu sada atraktivnije nego na G2A.
Izvor: hcl.hr