Šlag na tortu u kopiranju Snapchata.
Nakon što je kopirao mnoge funkcije i opcije iz Snapchata kroz Instagram, WhatsApp i Messenger, Facebook je opciju Stories uveo kao zasebnu aplikaciju.
Stories je praktično kopija Snapchat funkcije koju je Facebook proteklih mjeseci testirao na Messengeru. U budućnosti će ova aplikacija pod nazivom Facebook Stories biti dostupna za korisnike Androida širom svijeta, prenosi Bussines Insider.
Na Facebook Stories skoro dvije milijarde korisnika moći će postavljati fotografije i videosnimke u hronološkom redu, koji će nestajati nakon 24 sata. Korisnicima Snapchata ova funkcija je veoma poznata, a nedavno je omogućena i na Instagramu.
“Vidjeli smo da ove funkcije donose dobro drugim aplikacijama. Snapchat je zaista pionir u tome i smatramo da će Stories postati format koji će ljudi sve češće koristiti u budućnosti za dijeljenje fotografija i videosnimaka na svim društvenim mrežama”, izjavio je menadžer Facebooka Connor Hayes.
U zemljama u kojima je već testirana aplikacija Facebook Stories, Hayes kaže da su njene funkcije “natjerale” korisnike da sve više dijele fotografije i videosnimke.
Iza eksplozije Stories formata stoji činjenica da ovakva komunikacija ustvari uspješno iskorištava način na koji ljudi razmišljaju danas, primjećuje The Verge. “Stories” može postati novi News Feed, a kamera ”nova tastatura”.
Takođe, reklame koje oglašivači stavljaju u Stories nisu tako napadne za korisnike. Kada naiđete na neku reklamu, dok listate ”priče” – a reklama je obično neka slika ili takođe priča – jednostavno je prelistate i nastavite dalje.