blair witch

U središtu igre Firewatch nalazio se jedan naizgled vrlo jednostavan problem – kako ispričati dobru priču, a da se pritom izusti samo ono najbitnije? Jer kako stvari stoje, glavni lik u srce šume u Coloradu dolazi s vrlo isključivim ciljem – pronaći izolaciju.

Kad se pak oko njega počnu dešavati prijeteći događaji pomoć može pronaći samo u dve stvari. Walkie-talkieu te glasu žene, smještene u tornju njemu fizički nedostupnom. Oni povremeno razgovaraju. Inače je sam.

Tvorce Blair Witcha upitali su ovih dana koji će im naslovi poslužiti kao inspiracija pri gradnji vlastite priče. Svi oni u kojima se hoda kroz šumu, rekli su oni i valjda se nasmijali u sebi. Ali slab je to odgovor, previše očit – novinari su htjeli znati više. Prvo su se tvorci sjetili Slender Mana, ali činjenica je da tamo i nema neke priče. Firewatch je bio drugi izbor.

“Iako ta igra nije strašna i zapravo je više naslov u kojem se istražuje misterij, bilo je super istraživati mehanike, način na koji se priča odmotava, ritam”, rekli su. Dotaknuli su se odmah i nekih drugih uzora u kojima, istina, nema šume, ali ima šetnje.

Outlast i Silent Hill trebali bi tako biti značajni inspirativni materijal. Isto vrijedi i za film The Blair Witch Project, iz 1999. Sama igra inače izlazi 30.8. Ako volite šetnju, bilježite datum.

Izvor: hcl.hr

Komentari