Strategy Analytics donosi svježe podatke koji se tiču stanja na tržištu pametnih zvučnika, ovaj put za drugi kvartal ove godine. U spomenutom kvartalu isporučeno je ukupno 11,7 miliona pametnih zvučnika.
Najpopularniji zvučnik u drugom kvartalu bio je Google Home Mini koji je prodan u 2,3 miliona primjeraka (udio od 20% na tržištu), dok se na drugom i trećem mjestu nalaze Amazonovi aduti Echo Dot i Echo s 2,4 odnosno 1,4 miliona prodanih primjeraka.
Četvrto i peto mjesto zauzimaju Alibabin Tmail Genie i Google Home zvučnici s 800 hiljda isporučenih primjeraka, dok su svi ostali zvučnici isporučeni u 4,3 miliona primjeraka.
Kako je vidljivo, Google i Amazon i dalje dominiraju tržištem pametnih zvučnika s zajedničkim udjelom od 38%, a iznenađenje je Apple čiji se HomePad zvučnici iz high-end segmenta uopšte i ne nalaze na listi pet najprodavanijih zvučnika, no zato je Appleova zarada činila 16% cjelokupne zarade od ove vrste uređaja.
Proizvodi firme iz Cupertina dominiraju kategorijom najskupljih pametnih zvučnika (od 200 američkih dolara na više) s udjelom od 70% u isporukama zvučnika u tom segmentu.
U Strategy Analyticsu napominju kako tržište pametnih zvučnika u posljednjih 12 mjeseci bilježi velik rast, a na tržištu se očekuje i nova konkurencija u vidu firmi Bose i Samsung.
Izvor: bug.hr