Google nudi kvalitetne usluge, koje su iznimno popularne, ali u posljednje vrijeme čini se kao da ne brine previše o konkurenciji.
Primjra radi, Chrome i YouTube funkcionišu savršeno, ali na Microsoftovom Edgeu i Mozillinom Firefoxu to nije slučaj, zbog čega se korisnici moraju okrenuti Chromeu.
Nije to prvi takav slučaj, Google Earth još uvijek je blokiran na internetskim pretraživači kao Edge i Firefox, Gmail također na Chromeu radi besprijekorno, a ima svojih problema na konkurentskim pretraživači i to je u neku ruku razumljivo jer Googleovi developeri rad u Chromeu pa automatski sve jest na njemu baš onako kako treba.
Svejedno, loš okus u ustima ostaje ako u današnje vrijeme vaš proizvod nije prilagođen za sve platforme jednako ili skoro pa jednako.
Dakle, razlika je u ovom trenutku tolika da se YouTube web stranica pokreće pet puta sporije na Firefoxu ili Edgeu no na Chromeu. Nije to slučajnost, konkurencija optužuje Google da je sve pomno isplanirano.
“YouTube se pokreće pet puta sporije u Firefoxu i Edheu no u Chromeu zato što se YouTubeov Polymer redizajn oslanja na obustavljeni Shadow DOM v0 API, koji je trenutno implementovan samo u Chromeu”, naglasio je Chris Peterson, Progam Manager u Mozilli pa nastavio:
“YouTube “servira” Shadow DOM polyfill za Firefox i Edge, ali se on pokreće sporije s obzirom da je nativan u Chromeu. Dakle, to nije ništa iznenađujuće.”
Dakle, već se iz ovih riječi može iščitati da se ne radi o slučajnosti. Google na sve moguće načine pokušava pridobiti korisnike i to si može dozvoliti s obzirom da milijarde koriste njegove usluge i proizvode.
Ali, pozitivno gledajući, kazna od pet milijardi američkih dolara u Europi zbog monopola i protutržišnog ponašanja bi možda mogla uticati na Google do te mjere da se vrati svojim temeljima, koji su ga i učinili toliko popularnim…
Izvor: ictbusiness.info