Lego je osmislio posebnu društvenu Lego life mrežu, dizajniranu tako da korisnicima modernih lego proizvoda omogući da dijele svoje kockaste kreacije sa širom zajednicom.
Platforma u Instagram stilu je usmjerena ka dijeljenju fotografija individualnih kreacija, a ima i forum za razgovor i namijenjena je djeci starosti do 13. godina.
U Lego life interakcija se odvija uz stroga ograničenja komentara, a oglašavanje je ograničeno samo na Lego proizvode, u okviru kojeg članovi mogu pratiti druge korisnike i dijeliti emoji-e ili unaprijed pripremljene odgovore na radove drugih.
Neki segmenti posvećeni su popularnim linijama proizvoda, kao što su Star Wars i Batman. Lego će onemogućiti vlasnicima računa da dijele lične podatke, a avatari će biti ograničeni na personalizovane Lego figurice.
Mreža je za sada dostupna u SAD-u, Velikoj Britaniji, Kanadi, Francuskoj, Njemačkoj, Danskoj, Austriji i Švicarskoj na iOS i Android uređajima, a očekuje se da će Lego life postati centralno čvorište za cjelokupne online usluge ovog brenda.
Lego je nedavno predstavio i Lego boost platformu za pravljenje i programiranje robota od Lego kockica.