Naslov (subject) mejla je prvi utisak koji neko dobije o vama i vašem mejlu. Potrudite se onda da bude dobar.
BizLife piše da naslov ne treba da bude dugačak, nekad sadrži samo nekoliko riječi. Ipak, nije tako jednostavno kao što izgleda. Sajt Inc.com daje primjere naslova mejlova koje nikako ne treba koristiti:
1.“HITNO!!! MOLIM VAS PROČITAJTE!!!“
Velika slova, pa uzvičnici, to nije dobro. Ovakvi naslovi podsjećaju na spam-mejlove, ili na to da ste veoma očajni kada ovako pišete. Ako je vaša poruka veoma važna, onda je tako i označite. Tako ćete primaocu staviti do znanja da je od velike važnosti da je pročita, i to bez velikih slova.
Možete i da koristite sljedeće:
Budite određeni. Napišite šta vam je tačno potrebno, kao i do kada vam je to potrebno.
2. (no subject)
Uvijek je bolje imati bilo kakav naslov mejla, nego nemati ga uopšte.
Da li biste pročitali knjigu bez naslova na koricama? Da li biste započeli prezentaciju bez uvodnog slajda? Vjerovatno ne. Baš zbog toga, apsolutno vam je potreban naslov mejla koji će omogućiti primaocu da, dok pregleda svoj prepuni inboks, odmah stekne utisak šta vam je potrebno.
3. „Re:“
Ovakav naslov mejla možete često da vidite, i to čak od strane prodavaca ili PR-ova koji bi htjeli da privuku vašu pažnju. Na taj način oni bi htjeli da prevare čitaoca da pomisli da mu neko odgovara na mejl.
Šta bi trebalo da koristite umjesto toga:
Samo preskočite „Re:“ i koristite originalni naslov. Mejl treba da bude jednostavan i praktičan.