“Simulator posla” je vjerovatno jedna od čudnijih stvari koja se pojavila ove godine, ali takođe postigla popularnost, piše The Verge u tekstu o najčudnijim stvarima koje su zapljusnule pop kulturu 2016. godine.
Ovo je pozadina priče jedne od najboljh, kako piše sajt, VR igrica ikada napravljenih: Godina je 2050. i roboti koji izgledaju kao hodajući CRT ekrani učinili su ljude prevaziđenom robom, ostavivši ih da se igraju ”posla” u simuliranim restoranima, radnjama, garažama i ograđenim farmama.
Niko nema pojma šta ovi poslovi podrazumijevaju i za šta služe, pa tastatura ima samo dva tastera, fotokopir aparati repliciraju trodimenzionalne objekte, i savršeno je prihvatljivo da provedete sate bacajući krofne na vašeg šega.
Postoje i ciljevi ove igrice – bar tehnički – ali ne bi bilo zabavno da sami ne otkrijete.
Simulator posla teoretski motivisan je najgorim ekonomskim strahovima – njegov vebsajt sadrži brojne citate Stivena Hokinga, Bila Gejtsa i Ilona Maska, koji upozoravaju na opasnosti vještačke inteligencije. Ali takođe, kroz ovakvu verziju relnosti, transformiše anksioznost u nešto neobično radosno.
Igricu je razvila Owlchemy Labs.