mobile gaming

Portal GamesIndustry.biz izbacio je svoj godišnji izvještaj sa statistikom za industriju videoigara i prateće tržište. Uz pomoć niza analitičkih firmi i ostalih partnera dali su nam interesantan uvid u cifre iza industrije. Kompletnu infografiku možete pogledati na samom portalu, a mi ćemo ovdje prenijeti najzanimljivije dijelove iste.

Za početak, vrijednost tržišta videoigara. Ukupno procijenjena vrijednost za 2019. iznosi 148,8 milijardi američkih dolara, no važnije od toga jeste podatak da je u rastu za 7,2% u odnosu na prošlu godinu. Od toga 46% vrijednosti pripada mobilnim igrama, 30% na igrama za konzole, a 24% igrama za PC. Sva tri segmenta zabilježila su rast naspram 2018., jedino je segment browser igara za PC u padu vrijednosti od -15,4%.

statistika mobile igrica

Interesantna je i lista igara o kojima se najviše pisalo. Predvodi, svakako, Fortnite s 97,732 članaka, a slijede ga Death Stranding s 46,743 i Apex Legends s 42,474. Među 15 najčešće spominjanih igara jedna je koja još nije izašla, a to je Cyberpunk 2077 sa 39,105 članaka.

Među najvećim izdavačima igara najaktivniji je bio Nintendo sa 16 lansiranih igara. Sony je ipak lansirao najviše novih IP-jeva, među kojima su Death Stranding, Days Gone, Concrete Genie, Blood & Truth, Dreams i drugi. Interesantno je da Ubisoft ove godine nije imao nijednu potpuno novu igru, a upravo su oni prethodnih godina prednjačili u tome.

statistika konzola

Statistika takođe pokazuje da se na prve popuste za igre najduže čekalo 69 dana (Resident Evil 2), a najkraće 19 dana (The Division 2). Pokazalo se takođe da igre koje izlaze krajem godine dobijaju popuste znatno prije nego one koje izlaze u ostatku godine. Primjera radi, hitovima kao što su Borderlands 3, Control, Death Stranding, The Outer World, Call of Duty: Modern Warfare i Need for Speed: Heat cijene su bile snižene unutar 31 dan od izlaska, odnosno za otprilike mjesec dana nakon izlaska.

Izvor: hcl.hr

Komentari