Instagram je danas napravio veliki korak ka komercijalizaciji svoje platforme najavivši opciju direktne kupovine kroz samu mobilnu aplikaciju.
Nova “Checkout on Instagram” funkcionalnost ne samo da će vam omogućiti da kupujete stvari ne napuštajući Instagram aplikaciju nego ćete moći vezati svoje lične i bankovne podatke za profil, pa željene proizvode plaćati u svega dva klika.
Više od 20 brendova jedva je dočekalo ovu opciju i odmah najavilo da će početi koristiti od prvog dana. Među njima su: Nike, Adidas, Dior, H&M, MAC Cosmetics, Michael Kors, Oscar de la Renta, Prada, Uniqlo, Warby Parker, and Zara.
Sama procedura veoma je jednostavna i slična kao na većini ecommerce sajtova. Proizvodi koji će biti dostupni imaće ispod fotografije veliko „Checkout on Instagram“ dugme. Kliknete ga da unesete svoju email adresu, a nakon toga birate opciju plaćanja i način dostave. Nakon što se podaci potvrde možete zaključiti narudžbu. Naravno, jednom kad vežete adresu, odabire za dostavu i način plaćanja za svoj nalog čitav proces će biti još kraći i jednostavniji.
Za sve to Instagram će uzimati određenu proviziju od kompanija koje budu koristile ovu uslugu.
Za razliku od odsadašnjeg procesa, koji je podrazumijevao otvaranje pop-upa sa prikazom stranice prodavača na kojem ste u malom prozoru morali da se snađete sa svim procesima odabira proizvoda i plaćanja, s razlogom se očekuje se da će ovaj korak od Instagrama napraviti jednu od najpopularnijih platformi za online shopping.