Konverzija konferencija u Banjaluci

Prva e-business konferencija Konverzija 2017 završena je danas panel diskusijom na kojoj su neki od najznačajnijih marketing stručnjaka sa naših prostora podijelili svoja mišljenja o nadolazežim i najznačajnijim digital trendovima u regionu.

Ovim je zaokružen niz odličnih predavanja koje su posjetioci danas imali priliku čuti a koja su bila fokusirana na dvije izuzetno bitne teme kada je u pitanju digital i e-business – content i online marketing.

Današnja predavanja započeo je jedan od organizatora konferencije Nedim Šabić, direktor agecije SEO.ba, koji je u izuzetno dinamičnom i zanimljivom predavanju otkrio nekoliko konkretnih trikova i savjeta kako povećati prodaju na vašem sajtu od korištenja magičnih cifri na cijenama, preko korištenja straha kako bi privukli korisnike, do načina komunikacije sa klijentima.

Nakon njega Alex Petrovski pokazala nam je kako da napravimo viralnu priču i iskoristimo je kao oruđe za privlačenje korisnika i konverziju, a u isto vrijeme Nenad Pantelić objasnio je značaj “long tail” ključnih riječi koji mogu daleko više da vam koriste od klasičnog SEO targetiranja opštih ključnih riječi.

Edin Halilović pokazao nam je uspješne i one manje uspješne primjere korištenja Adwords kampanja na našim prostorima, te na koji način komunicirati značaj ovih kampanja sa klijentima.

Dvije panel diskusije donijele su odlične rasprave o tome da li je SEO mrtav i da li je tekstualni sadržaj danas uopšte bitan, a u obje diskusije naglašeno je kako ni jedan kanal digitalnog marketinga nije mrtav, ali je mrtav trend gdje vam korištenje samo jednog kanala može donijeti željene rezultate.

Adis Pezerović objasnio je na koji način možete za svoj proizvod ili uslugu pronaći digitalni kanal koji će vam donijeti najbrži rast, dok je Nikola Milošević podijelio korisne savjete kako monetizovati portal kroz Google Adsense.

U posljednja dva predavanja Jelena Radovanović objasnila je na koji način voditi uspješan poslovan blog, a Semir Musić uputio je prisutne u neiskorišteni potencijal Facebook oglasa.

Konverzija je prva konferencija ovog tipa koja je održana u Banjaluci i koja je uspjela privući ovoliki broj izuzetno uspješnih stručnjaka iz regiona i posjetilaca koji su došli da čuju njihove savjete i iz prve ruke se uvjere u značaj i vrijednost poduzetništva, e-businessa i samog digital marketinga.

Konferencija je organizovana u saradnji agencija SEO.ba i Grape a sam značaj prepoznala je i Gradska uprava te gradonačelnik Banjaluke Igor Radojičić koji je i otvorio konferenciju.

U dva dana više od 150 ljudi imalo je priliku da upozna neke od najznačajnijih regionalnih marketing i e-business stručnjaka, sazna konkretne savjete kako da unaprijede svoje poslove te kroz Business speed dating razmjeni ideje za nove projekte sa predavačima i ostalim posjetiocima.

Uz Grad Banjaluka, konferenciju su podržali i sponzori Unicredit banka, Vitinka, TeleKlik, Prointer, Manja i RedBull.

(Banjaluka.net)

Komentari