facebook objasnjava odredjene reklame

Facebook svoj “timeline”, sa hronološkom listom aktivnosti ljudi koje pratimo na društvenoj mreži, naziva News Feed. Međutim, News Feed je odavno izgubio klasični format i prioritet daje nekim objavama u odnosu na druge, a uključuje i reklame.

Obe ove karakteristike su postale izuzetno iritantne za određeni broj korisnika, posebno ukoliko nemaju ideju o tome zbog čega je neka objava ili reklama istaknuta. Ne pomaže ni to što ne postoji mogućnost da se ovakvo stanje promjeni.

facebook reklame

Facebook sada pokušava da bolje objasni zbog čega se neke objave pojavljuju ili su rangirane više od drugih (s obzirom na to da se ne pojavljuju uvijek hronološki). Pritiskom na “Why am I seeing this post?” u meniju, otkriva se konkretan razlog, a u najvećem broju slučajeva to je zbog toga što smo pratili određenu osobu ili se priključili grupi koja je povezana sa tematikom iz objave.

Pored ovoga, funkcija daje neki uvid u to koliko često smo vršili interakciju sa objavama koje stižu od određene osobe ili grupe. Takođe, Facebook će povezati korisnika sa podešavanjima gde može da odredi šta želi da vidi u svom Feed-u.

facebook objave

Kada su u pitanju Facebook reklame, već neko vreme postoji “Why am I seeing this ad?” opcija, koja sada indicira da je korisnik dao svoj e-mail ili broj telefona kompaniji koja se reklamira i da društvena mreža ništa ne radi na svoju ruku, već se kompletna interakcija svodi na odnos između kompanije čiju reklamu vidimo i korisnika.

Izvor: benchmark.rs

Komentari