Ljudi su širom svijeta zadnjih par sedmica sve više u svojim kućama, što zbog vlastitog straha od zaraze koronavirusom, što zbog kriznih mjera poput zabrane javnih okupljanja i zatvaranja kafića, trgovina i sl. Baš kao i u Kini prije mjesec dana, takva situacija pokazuje pozitivan uticaj na igranje i gledanje videoigara, koje se pokazuju kao najčešća razbibriga u vrijeme koronavirusa.
Vidjeli smo te statistike iz sedmice u sedmicu – raste broj aktivnih korisnika na Steamu, a igre ruše rekorde po broju preuzimanja i aktivnosti. Dodatni dokaz za to daje i američki teleoperator Verizon čija analiza internetskog prometa pokazuje da je aktivnost igranja videoigara skočila za 75% unazad sedam dana. To je najveći skok u aktivnosti među svim aktivnostima na internetu. Usporedbe radi, pregledanje web stranica je skočilo samo za 20%, a korištenje društvenih mreža ostalo je nepromijenjeno.
Naravno, ovo je statistika samo jedne teleoperaterske kuće u SAD-u, no isti trend primijetan je i u drugim zemljama. U Italiji je tako došlo do 70%-tnog porasta internetskog prometa, a izvršni direktor firme Telcom Italia istaknuo je Fortnite kao glavnog “krivca” za to.
Osim igranja igara, u porastu je i gledanje videoigara. Na sedmičnom nivou gledanost na Twitchu podigla se za 10%, a na YouTubeu su gaming sadržaji zabilježili rast gledanosti od 15%.
Prema nedavno objavljenom izvještaju tržišnih analitičara, industrija videoigara se zbog svega ovoga za sada čini sigurna od ekonomskih posljedica koje će uslijediti zbog pandemije koronavirusa. No, ne treba se zavaravati da nikakve posljedice neće biti vidljive. Samo zanimanje za videoigre definitivno neće biti u padu, ali industrija ima više segmenata koji su već sada pogođeni ovakvom situacijom, poput esports događanja, sajmova i sl.
Izvor: hcl.hr