Kompanija “Google” prestigla je “Apple” na vrhu ljestvice najvrijednijih svjetskih brendova.
Prema istraživanju, koju je sprovela kompanija za istraživanje tržišta “Millward Brown”, vrijednost “Google”-a je 229,2 milijardi USD, što je za 32% više nego godinu dana ranije, dok je “Apple” izgubio 8% odsto svoje vrijednosti koja sada iznosi 228,5 milijardi USD.
Među prvih pet nalaze se još “Microsoft” sa 121,8 milijardi USD vrijednosti, telekomunikaciona kompanija AT&T koja je uz 20% povećanja vrijednosti narasla na 107,4 milijarde, kao i društvena mreža “Facebook” koja je rastom od 44% došla na vrijednost od 102,5 milijardi.
Analitičari i stručnjaci za brendove najveće zasluge za rast “Google”-a pripisuju razvojnoj strategiji koja je zasnovana na inovacijama, kako bi kompanija ostala u korak s vremenom.
“Google” je u posljednje vrijeme najviše uložio u tehnologije kojima se vještačka inteligencija pretvara u nezaobilazni dio naše svakodnevice.