Uskoro ćemo moći kupovati i preko Instagrama. Ideja je još uvijek u začetku i u testnoj fazi. Za početak će se prikazivati tagovi za kupovinu na fotografijama 20 brendova u SAD-u i to samo na iPhone telefonima.
Naime kompanije će tagovati svoje proizvode i fotografije koje su skrivene iza dugmeta “Tap to view products”. Nakon odabira nekog proizvoda, korisnici vide in-app stranicu sa detaljima, vide cijenu određenog proizvoda, opis, dodatne fotografije, i “Shop Now” dugme preko kog mogu odmah nešto kupiti na web-u.
Ovo je nešto slično Facebook opciji instant članci o proizvodima. S obzirom da se stranice proizvoda učitavaju unutar Instagrama, one se pojavljuju brže nego kad biste ih otvarali u browser-u. I onda, ukoliko se korisnik ne zainteresuje dovoljno, brzo i lako se vraća na svoj feed.
Instagram neće uzimati procenat od prodaje. Umjesto toga planira kasnije da unovči ovu uslugu kroz naplaćivanje brendovima da se njihove prodajne fotografije prikazuju ljudima koji ih ne prate. Na Instagramu je trenutno 500 000 oglašivača i ova platform je konačno počela ozbiljnije da zarađuje četiri godine poslije njene prodaje Facebook-u.
Još uvijek se ne radi na tome da se kompletna kupovina završi unutar Instagrama. Što se tiče toga Pinterest je trenutno u blagoj prednosti sa prodajnim Pins-ima koje trenutno testira. Svakako obe platforme postaju izuzetno interesantne za korisnike koji još nisu sigurni šta žele da kupe i ne idu po nešto direktno na Amazon.
Instagram će naknadno dodati i Save opciju tako da možete , dok pregledate svoj feed, usput bukmarkovati neki post i vratiti se na njega kasnije. Nisu svi korisnici spremni da kupuju odmah i sada, impulsno. To se rijetko dešava. Dosadašnje reklame su odmah linkom preusmjeravale korisnika na vanjski sajt. Sada, ove Instagram prodajne fotografije korisnicima daju vremena da uporede različite varijante i cijene proizvoda tako da kad već odu na vanjski link imaju jaku namjeru da nešto i kupe.
Iz Instagrama najavljuju da će se ovi prodajni tagovi uskoro razviti u video postove, foto karusele i druge oblike . Radi se na tome da se što prije automatizuje proces kreiranja prodajnih stranica, tako da oglašivači to sami obavljaju bez da šalju Instagram timu to da radi.
Neki od brendova s kojima je sklopljen ugovor o saradnji pri testiranju ove opcije su: Hollister, JackThreads, J.Crew, Kate Spade, Levi’s Brand, Lulus, Macy’s, Michael Kors, Mvmt Watches, Tory Burch, Warby Parker i drugi.
Dizajn prodajnih fotografija je prilično čist i jednostavan. Tagovi za proizvode nisu odmah vidljivi. Oni se pojavljuju samo ako dodirnete malo tag dugme, tako da ne kvare ljepotu fotografije.
Nisu nametljivi poput Buy dugmadi koje su Facebook i Twitter ranije testirali. Ova opcija je zasnovana na činjenici da poznate ličnosti sve više taguju proizvode na svojim fotografijama koje predstavljaju za svoje sponzore.
Prodajne fotografije su u skladu sa interesovanjima korisnika. Prema studiji koju je sproveo Instagram, 60% instagramera kaže da uče o proizvodima i uslugama na ovoj aplikaciju, dok 75% kaže da urade nešto kada vide post, npr. posjete stranicu, istražuju dalje ili pričaju sa prijateljima o tome šta su vidjeli na Instagramu.
Sada oni neće morati zatvoriti aplikaciju, otvorite preglednik, i tražiti proizvod koi su upravo gledali. Rezltati studije pokazuju da je glavni problem korisnka na Instagramu to što kad požele da pročitaju više detalja o proizvodu moraju da rade pretražiivanje sa druge aplikacije, pri čemu ne mogu odmah naći sve detalje proizvoda koje ih interesuju.