Prema najnovijem istraživanju kompanije Apps Flyer, svega 4% do 5% smartfon korisnika nastavlja da aktivno upotrebljava aplikaciju i trideset dana nakon što je ona instalirana, piše Venturebeat.
Poražavajuće je i da svega 10% korisnika i dalje aktivno koristi aplikaciju koja je instalirana nedjelju dana ranije.
Iako ova statistika djeluje loše, ona zapravo predstavlja poboljšanje u odnosu na podatke iz prošle godine za aplikacije koje nisu pronađene prirodnim putem, odnosno imaju neku vrstu podsticaja da budu otvorene.
Krajnji rezultat je da sve manje vremena provodimo u aplikacijama koje želimo da instaliramo, a sve više vremena poklanjamo aplikacijama na koje nas developeri usmjeravaju da instaliramo. Kada su u pitanju operativni sistemi, na godišnjem nivou otkrivanje i zadržavanje aplikacija koje su ponuđene od developera iznosi 25% za iOS i samo 4% za Android, prenosi sajt Benchmark.
Ovo znači da su Android korisnici privrženiji aplikacijama koje sami pronađu, dok iOS korisnici favorizuju apliakcije koje im nude developeri. Takođe šansa da se obavi transakcija novca u okviru aplikacije je 80% veća za iOS nego za Android, što je i razlog zbog koga se developeri više odlučuju da kreiraju sadržaj za iOS nego za Android.