Brave, internetski pretraživač otvorenog koda, čija je značajke blokiranje oglasa prilikom surfanja, izlazi napokon iz beta testiranja te dobija svoju verziju 1.0 s kojom se želi bolje pozicionirati na tržištu te ponuditi vjernoj bazi obožavatelja još pokoji zanimljiv novitet, ali i pridobiti pokojeg novog korisnika temeljem toga.
Naime, Brave zasad koristi na mjesečnoj razini osam miliona korisnika širom svijeta na iOS, Android, Windows, macOS i Linux operativnim sistemima, što je solidna cifra. Posebno jer riječ je o specijalizacijom internetskom pretraživač, koji onemogućava praćenje, prikaz oglasa, trackere, automatsko pokretanje video sadržaja.
Dakle, nije potrebno posebno namještati sve te sigurnosne postavke, Brave ih nudi od prvog “paljenja”. I zato je mnogima prvi izbor, a ako ne prvi, onda je koristan dodatak za surfanje.
A sad s Brave 1.0 dolazi stabilnost, funkcionalnost te samim time temelj da se konkretnije krene prema naprijed. Posebno u trenucima kad Brave “kopiraju” brojni drugi internetski pretraživači, kao Firefox, Safari, Opera, pa čak polako i Edge, ali i Chrome. Naravno, ne nude sve sigurnosne i privatne značajke, ali nude ponešto iz “Brave asortimana”. Zato će se ljudi iz Bravea morati itekako potruditi da se još čvršće pozicioniraju ispred ostalih.
Novitet je Brave Rewards sistem nagrađivanja, koji nudi korisnicima blockchain tokene ako se uključe u Brave Ads sistem. Potom tokene korisnik može koristiti kako bi nagradio omiljene autore ili neki od proizvoda koji mu se sviđaju.
Ukoliko neko želi, kroz Uphold, koji je sklopio partnerstvo s Brave, moguće je omiljenim autorima, web stranicama, kreatorima svih vrsta… donirati novac. Ako ništa, korisnik može skupljati tokene pa ih iskoristiti za poklon kartice ili vaučere brojnih partnera.
Nadalje, Brave ima dvije mogućnosti privatnosti – Private Window i Private Window with Tor. Dok je prvospomenuti klasični privatni prozor, Tor je kriptovan te nudi apsolutnu privatnost.
Izvor: ictbusiness.info