Šta ako radnike pošaljemo dva dana na edukaciju pa ih nema u firmi? A šta ako ih ne pošaljemo, ko će onda finansirati tu stagnaciju? Najveća mogućnost pokretanja početka propadanja velike i stabilne firme jeste ne obezbijediti usavršavanje radnika.
Najznačajnija korist radionica, ukoliko su fokusirane na praktičnu primjenu a ne samu teoriju, jeste ta da se dobijeno znanje može primijeniti odmah nakon edukacije. U digitalnom marketingu često samo jedna kvakica, jedna sitna izmjena, može da znači mnogo za firmu i tekuće marketing kampanje. Posebna korist krije se i u kanalima koji zbog neznanja još uvijek nisu aktivirani ili su već napravljene velike greške. Uputstva kako ispravno uspostaviti neki novi marketing kanal (funnel) su zlata vrijedna.
Ubrzan napredak tehnologija uticao je na nove generacije na tržištu rada na način da imaju veliku tendenciju sticanja novih i unapređenja postojećih znanja i vještina. Kako bi napredovali, te što prije došli do pozicije koja ih interesuje, usvojili su koncept konstantnog učenja kao ključan faktor u razvoju karijere. Upravo takvi radnici tajna su uspjeha brzorastućih kompanija, a nedostatak istih i nezainteresovanost poslodavca za njihovo usavršavanje razlog su zašto neke kompanije stagniraju ili propuštaju priliku za ozbiljan poslovni rast.
Kako bi i vaš biznis bio među onima koji zahvaljujući motivisanom i produktivnom kadru lako savladavaju poteškoće, prate trendove i brze promjene tržišta, jasno je da je neophodno uložiti u adekvatnu edukaciju.
Idealna prilika da investirate u nešto što će se stopostotno isplatiti su radionice koje se u sklopu digital marketing konferencije “Konverzija” održavaju u Banjoj Luci, 13. i 14. aprila 2019. godine. Teme radionica su najvažnije oblasti digitalnog marketinga: SEO, Google Ads, E-commerce marketing i Google Analytics. U pitanju su dvodnevne edukacije za koje su rezervisani 11. i 12. april, a uključivaće osnove prvog i napredne teme drugog dana.
Optimizacija za pretraživače (SEO) je radionica koju će voditi Nedim Šabić, vrhunski digital marketing stručnjak sa fokusom na ovu oblast. On će otkriti šta to voli i kako funkcioniše Google, na koji način postići dobro rangiranje sajta na pretraživaču, a pokazaće i koji su najbolji alati za ostvarivanje željenih ciljeva kada je u pitanju optimizacija za pretraživače.
Najpoznatiji sertifikovani stručnjak i zvanični Google predavač u regionu, Miroslav Varga, iskoristiće radionicu Google Ads ne samo kako bi polaznike naučio kako ispravno postaviti i pokrenuti kampanje, nego kako bi prisutnima otkrio i mnoštvo trikova naučenih kroz dugogodišnju praksu, a sa posebnim fokusom na najnovije mogućnosti na ovoj Google platformi.
U slučaju da imate svoj e-commerce biznis i želite poboljšati prodaju, a samim tim i povećati profit, ne smijete propustiti E-commerce marketing radionicu koju će voditi Ivana Petrović, preduzetnica koja je u protekloj godini, kreiranjem dobre strategije i prodajnog lijevka, promet u dvije firme od nule povećala do šestocifrenog iznosa – i to u roku od samo šest mjeseci.
Za one koje zanimaju napredne Google Analytics tehnike, dostupna je Google Analytics radionica koju će voditi sertifikovani Google analitičar, Robert Petković. Na ovoj radionici polaznicima se nudi prilika da nauče napredno praćenje korisnika web stranica, koje će im omogućiti da detaljnom analizom naprednih izvještaja maksimalno iskoriste novac koji ulažu u oglašavanje, a gubitke smanje na minimum.
Bilo koju radionicu da odaberete za vas ili vaše zaposlene, sigurno je da ćete imati priliku da riješite sve nedoumice kada je korištenje alata digitalnog marketinga za vaš biznis u pitanju. Polaznike očekuju kvalitetni primjeri, praktični savjeti, detaljna objašnjenja i odgovori na sva pitanja koja budu postavljali, a za to će se pobrinuti predavači koji slove za najveće regionalne stručnjake sa ogromnim iskustvom kada je edukacija ovakvog tipa u pitanju. Kako će se raditi u manjim grupama, biće dosta prostora za direktnu komunikaciju sa predavačima, te su radionice idealne za sve one koji žele da nauče konkretne korake baš za unapređenje svog biznisa i poslovanja.
Nekoliko preostalih ulaznica za radionice možete kupiti na sajtu “Konverzije”, a ukoliko ih naručite do 1. aprila, prijavom na newsletter dobijate 15% popusta na istaknutu cijenu. Popust važi i za ulaznice za samu konferenciju, koja će se održati 13. i 14. aprila u Banskom dvoru i koja dovodi čak 26 iskusnih predavača i 400 učesnika.
Kompletan događaj podržali su Grad Banja Luka, Mtel, UniCredit Bank Banja Luka, Adcombo, Prointer, Bravo Systems, Advertek, Teleklik, Spark, Mozzart, GMP, Manja, Vitinka i drugi.