Nakon službenog otkrivanja Diabla 4, ekipa iz Blizzarda održala je panel na kojem su fanove bliže upoznali s idejama na kojima se temelji novi nastavak popularnog serijala. Fanovi su također imali priliku zaigrati ranu demo verziju igre na BlizzCon konferenciji, a iz svega toga mi smo dobili nekoliko ključnih informacija o Diablu 4.
Za početak, format igre neće se mijenjati pa će Diablo 4 biti igra po cijeni od 60 eura, a svi budući dodaci će se također prodavati u obliku ekspanzija. Mikrotransakcije će biti prisutne u igri i većinom će biti kozmetičke naravi (predmeti koji utiču na izgled likova ili mountova). Kažem većinom jer se spominje i mogućnost prodaje dodatnih slotova za likove. Ipak, u Blizzardu ističu da će prosječni igrači imati više nego dovoljno slotova za svoje likove.
Samim time, igra se neće moći igrati offline. Moći ćete je igrati samostalno, ali druge igrače ćete viđati u određenim zonama svijeta ili u određenim eventima. To je malo drugačiji pristup od MMO žanra pa Diablo 4 ne bi trebao donijeti prizore gdje igrači čekaju u redu kako bi ubili nekog bossa.
Međutim, u planu je da igra sadrži klansku komponentu pa da si igrači unutar klana mogu dijeliti opremu i resurse. Standardni party će moći sadržavati do četvero igrača. Raidova neće biti, a PvP će biti opcionalan. Težina igre će se skalirat prema broju igrača, no neke će regije biti izazovne nezavisno od broja igrača.
Aukcijska kuća iz trojke neće se vratiti, a premda ćemo s drugim igračima moći trgovati unutar igre, to će trgovanje biti dosta ograničeno. Primjerice, neki komadi opreme uopšte se neće moći prodavati, dok će se rijetka oprema moći prodati samo jednom prije nego pređe u trajno vlasništvo. Dakle, ne bi trebalo biti masovnog preprodavanja.
Lootbox sistema neće biti, barem ne pod tim nazivom, ali će biti mini-igara kockanja u kojima će igrači imati priliku osvojiti legendarnu opremu. Međutim, navodno neće postojati opcija kockanja stvarnim novcem nego će se koristiti samo zlato koje se skupi unutar same igre.
Svijet igre će biti podijeljen na pet zona od kojih će svaka imati dinamičnu izmjenu dana i noći te vremenskih uslova. Po izlasku će biti dostupno i pet različitih klasa. Maksimalni level za likove će biti 40, a povećavat će se sa svakom ekspanzijom. Za razliku od trojke, skupljanje iskustva će ići sporije dok će napredak lika moći slijediti više različitih grana. Postojat će dvije verzije runa: condition i effect, a njihovom kombinacijom će se dolaziti do jedinstvenih bonusa.
Predmeti/oprema će biti dostupni u pet vrsta: common, magical, rare, legendary i mythical. Endgame će se fokusirati na sakupljanje legendarnih predmeta. Igrač će moći koristiti samo jedan mitski predmet istovremeno. Oprema će imati sistem trošenja, što znači da će njezina učinkovitost opadati što se duže oprema bude koristila bez popravljanja.
Dolaskom na level 40 igrač će dobiti magične ključeve od kojih je svaki povezan s već završenim tamnicama. Kad se ključ iskoristi u odgovarajućoj tamnici, ona se transformiše i neprijatelji postaju još izazovniji. Svaki ključ također ima određene modifikatore pa npr. može donijeti bonuse pri korištenju pojedine vrste oružja, i sl.
Potvrđeno je još jednom kako će igra biti dostupna na PC, PlayStation 4 te Xbox One platformama. Od toga će samo verzija za PC imati podršku igranja mišem i tastaturom. Datum izlaska za sada nije najavljen, a kad igra izađe vjerovatno će se pojaviti i na sledećoj generaciji konzola.
Izvor: hcl.hr