U Partnerstvu sa Webby Awards, Google je pozvao ljude koji rade u marketingu i ljubitelje reklama, da glasaju za svoje omiljene YouTube oglase, od kandidata nominovanih u šest kategorija – i rezultati su tu.
Kategorija: #TheYouTubeAd – oglas koji pogađa pravo u srce
Niste emotivni. To je samo alergija. Glasali ste za oglas koji vas je najviše dirnuo.
Pobjednik: Budweiser | Chicago Cubs 2016 World Series Champions | Harry Caray’s Last Call | Fly the W (VaynerMedia, MediaCom)
Kategorija: #TheYouTubeAd – Vaš simpatični porok.
Bebe. Mačke. Bebe i mačke. Svi imamo svoje simpatične poroke. Vi ste glasali za vaše.
Pobjednik: Dear Kitten: Beginnings | Presented by BuzzFeed and Friskies (BuzzFeed)
Kategorija: #TheYouTubeAd Oglas u kojem glume poznati
Glasali ste za vaš omiljeni oglas sa poznatim zvjezdama
Pobjednik: Best Fiends – WARNING: Don’t Download Best Fiends (Best Fiends)
Kategorija: #TheYouTubeAd – Oglas koji ne poznaje granice
Iskoristili ste trenutak i glasali za oglas koji vas je dirnuo.
Pobjednik: #Pokemon20: Pokémon Super Bowl Commercial (Omelet, MediaCom)
Kategorija: #TheYouTubeAd – Oglas koji zauzima stav
Oglas koji vas inspiriše da zahtjevate bolje sutra.
Pobjednik: The Unseen | It Can Wait | AT&T (BBDO, Hearts & Science)
Kategorija: #TheYouTubeAd Oglas koji ti sve kaže u 6 sekundi
Kratki oglasi mogu imati veliki uticaj.
Pobjednik: Old Spice | Sweat | #smellegendary (Wieden+Kennedy)
Google se zahvaljuje glasačima i čestita pobjednicima.
“Kandidati za svaku kategoriju oglasa su odabrani na osnovu YouTube Ads Leaderboard algoritamskog pokazatelja (osim Bumper oglasa, za koje su primenjeni neki ne-algoritamski kriterijumi), kao i članova odbora Webby Awards panela, u konsultaciji sa YouToube-om,” objavljeno je na stranici Thinkwithgoogle.com