digital marketing konferencija konverzija banja luka popust

Digital marketing konferencija “Konverzija” u posljednje dvije godine privukla je dosta medijske pažnje, ali i ogromno interesovanje stručnjaka iz oblasti digitalnog marketinga.

Pored kvaliteta sadržaja, te veoma iskusnih i zanimljivih predavača, jedan od glavnih razloga za uspjeh i popularnost konferencije jeste sam pristup organizatora, koji od samog početka “Konverziju” vide kao mjesto nesebičnog dijeljenja znanja na kojem apsolutno svi imaju priliku naučiti nešto novo.

Sudeći po reakcijama učesnika i predavača na društvenim mrežama posljednjih nekoliko mjeseci, očigledno je da su organizatori i za predstojeću “Konverziju” spemili nešto posebno.

Ove godine “Konverzija” će se održati 13. i 14. aprila u Banskom dvoru u Banjoj Luci, koji između ostalog nudi spektakularnu pozornicu, a među 26 izvrsnih predavača nalaze se i četiri internacionalna, koja će podijeliti svoje iskustvo i znanje na engleskom jeziku.

Za razliku od prethodne dvije godine, kada su organizatori u kratkim video klipovima predstavljali predavače konferencije, ove godine su tu ulogu predavači preuzeli na sebe, a koliko su inovativni i kvalitetni možemo zaključiti iz videa u kojem se predstavljaju Goran Jankuloski i Miloš Skokić iz agencije Žiška.

“Oduševljeni smo pristupom predavača, ali i ostalih učesnika prema “Konverziji”, stoga smo ove godine pripremili više iznenađenja, naročito kada je u pitanju networking. Tako će učesnici ovogodišnjeg izdanja dobiti unikatne, personalizovane poklone, koji će pomoći u umrežavanju sa ostalim učesnicima i predavačima, što je iznimno važno. Drago nam je što balkansko tržište pokazuje spremnost i užitak u usvajanju najsavremenijih i najzabavnijih tački jedne digital marketing konferencije.”, rekao je Nedim Šabić, jedan od organizatora.

Zbog velike potražnje za stručnim radionicama, organizatori su odlučili ove godine ponuditi čak četiri dvodnevne radionice u danima prije same konferencije. Ovogodišnja ponuda radionica se odnosi na četiri sektora digitalnog marketinga, a to su Google Ads, Google Analytics, E-commerce marketing i SEO.

“Konverzija” je uspjela i da promijeni format panel-diskusija koje često znaju biti šture i dosadne, ciljano spajajući učesnike koji znaju imati oprečna mišljenja na neke od aktuelnih trendova iz digitalnog marketinga, rasplamsavajući tako veoma konstruktivne diskusije.

“Ove godine očekujemo burnu diskusiju između direktora digital marketing agencija na temu najvećih izazova u radu sa klijentima. Osim toga, predavanja se sve više fokusiraju na detaljan prikaz slučajeva iz domaće prakse, jer na taj način učesnici mogu najviše naučiti. Drago nam je što smo već od prve “Konverzije” otišli korak dalje od uopštenih, teoretskih predavanja, te učesnicima ponudili konkretna i praktična znanja koja odmah mogu primijeniti na svoje poslove”, rekao je Nemanja Krecelj, direktor agencije Grape, saorganizatora konferencije.

Treba naglasiti da je grad Banja Luka, na čelu sa gradonačelnikom, od samog početka podržao “Konverziju”, pridajući joj tako veliki značaj. Ove godine organizatori očekuju podršku i sa viših nivoa vlasti, što pokazuje da se i u tom segmentu dešavaju pozitivne promjene.

Iako je broj ulaznica skoro uduplan, iste se veoma brzo prodaju, tako da je vrlo moguće da i ove godine budu prijevremeno rasprodane. Trenutno je aktivan popust od 15% na Standard ulaznice, što je odlična prilika da rezervišete svoje mjesto ako do sada niste. VIP ulaznice su skoro sve rasprodane, tako da savjetujemo da požurite ako želite da imate priliku da se družite sa predavačima tokom VIP aktivnosti.

Detaljan plan i program možete pogledati na www.konverzija.org, a nakon što vidite sve ono što su organizatori pripremili za ovu godinu, shvatićete zašto se “Konverzija” u krugovima ljudi koji se bave digitalnim marketingom smatra događajem koji nikako ne smijete propustiti.

Ovogodišnju Konverziju su podržali Mtel, Grad Banja Luka, UniCredit Bank Banja Luka, Advertek, Spark, Teleklik, LU Architects, Kabinet+, Manja i drugi, te brojni predstavnici medija.

Komentari